شناسهٔ خبر: 66794310 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

حمایت تمام قد مالک جدید از مرد برزیلی/ پرسپولیس تکلیف اوسمار را یکسره کرد

باشگاه پرسپولیس تکلیف کادر فنی‌اش را برای فصل بعد مشخص کرده و از قرار معلوم قرارداد اوسمار تمدید خواهد شد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باشگاه پرسپولیس در برهه‌ای داعیه تمدید قرارداد مربی برزیلی را داشت که انجام این کار متوقف شد و بعد از توقف تمدید قرارداد اوسمار این شائبه پیش آمد این قرارداد در صورتی تمدید خواهد شد که اوسمار پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر کند. به خصوص که این مربی به همراه سرخ‌ها به دلیل شکست در برابر آلومینیوم اراک شانس قهرمانی در جام حذفی را از دست داد.

اما بعد از نشست تازه اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفته شد به واسطه عملکرد خوب پرسپولیس در هفته‌های اخیر و هم چنین رضایت بازیکنان از عملکرد فنی وی قراردادش از سوی باشگاه تمدید شود. این تمدید ممکن است پیش از پایان فصل جاری انجام  شود.

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بر این عقیده است ممکن است به واسطه سه پیروزی متوالی استقلال در هفته‌های باقی مانده دست پرسپولیس دستش از رسیدن به جام قهرمانی کوتاه بماند اما این عملکرد خوب اوسمار در راس کادر فنی تیم پرسپولیس را نفی نمی‌کند.

به زعم هیئت مدیره پرسپولیس اوسمار در نیم فصل حضور در تیم به عنوان سرمربی عملکرد خوبی داشته به این خاطر که پرسپولیس در فاصله سه هفته مانده به پایان بازی‌ها به همراه استقلال مدعی قهرمانی است و حتی اگر قهرمان هم نشود مربی برزیلی در آزمون اول شایسته تحسین است.

دلیل اول اعضای هیئت مدیره تیم پرسپولیس برای تمدید قرارداد اوسمار بازی‌های خوبی است که پرسپولیس با هدایت این مربی به نمایش می‌گذارد.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما