شناسهٔ خبر: 9943593 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل ارشاد استان زنجان:

نمایشگاه مطبوعات زنجان فردا آغاز به‌کار می‌کند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نمایشگاه مطبوعات استان زنجان با ۴۵ غرفه فردا در محل کارخانه کبریت سابق آغاز به‌کار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ناصر مقدم امروز در جمع خبرنگاران ضمن ابراز خرسندی از حضور پرشور و خارج از انتظار شرکت کنندگان در جشنواره مطبوعات استان زنجان اظهار داشت: حضور و مشارکت خبرنگاران و روزنامه‌نگاران بیانگر اهمیت جشنواره در بین شرکت‌کنندگان بوده است.

وی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در نخستین جشنواره مطبوعات استان تصریح کرد: بنا به گزارش‌ها 200 اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه نخستین جشنواره مطبوعات استان زنجان ارسال شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ابراز کرد: روز گذشته آثار پس اقدامات لازم در زمینه رفع نواقص و درجه‌بندی به هیئت داوران تحویل داده شد و مقرر شده تا پنجم دی ماه نظرات داوران به دبیرخانه برگزاری جشنواره ابلاغ شود.

وی عنوان کرد: مراسم اختتامیه جشنواره مطبوعات استان زنجان هفتم دی ماه در فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

مقدم در مورد برپایی نمایشگاه مطبوعات استان زنجان هم گفت: فردا نمایشگاه مطبوعات با 45 غرفه در محل کارخانه کبریت سابق زنجان آغاز به‌کار می‌کند.

وی تصریح کرد: نمایشگاه مطبوعات استان زنجان از دوم تا هفتم دی ماه به مدت 6 روز در محل یاد شده پذیرای علاقه‌مندان بوده و مردم می‌توانند برای بازدید به کارخانه کبریت سابق مراجعه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌ای برای افتتاحیه این نمایشگاه پیش‌بینی نشده است، افزود: آئین اختتامیه نمایشگاه مطبوعات استان زنجان به صورت رسمی و با حضور مسئولان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما