شناسهٔ خبر: 9923392 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ثبت نام داوطلبان انتخابات به روزهای پایانی موکول نشود

رییس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری، از داوطلبان نامزدی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خواست ثبت نام خود را به روزهای پایانی زمان ثبت نام موکول نکنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار حوزه استانهای گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ خدابخش مرادی گفت: از داوطلبان انتظار می رود برای جلوگیری از ازدحام در روزهای پایانی، ثبت نام خود را سریع تر انجام دهند.

وی تصریح کرد: داوطلبان به همراه داشتن مدارک لازم در زمان ثبت نام توجه کنند زیرا در صورت ناقص بودن مدارک، ثبت نام آنان انجام نمی شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری، قانون را فصل الخطاب کاندیداها و مجریان انتخابات دانست و تأکید کرد: کاندیداها نسبت به تبلیغات و ارائه برنامه ها در زمان تعیین شده دقت داشته باشند.

نام نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از 26 آذر تا 2 دی و نام نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از 28 آذر تا 4 دی در حال انجام است.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز جمعه 7 اسفندماه امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

استان چهارمحال و بختیاری با ۹ شهرستان و بیش از ۸۹۵ هزار نفر جمعیت، دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری و 4 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

نظر شما