شناسهٔ خبر: 9920294 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر مطرح کرد

ثبت‌ نام ۲۳ داوطلب نمایندگی انتخابات مجلس دهم در استان بوشهر

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: ۲۳ نفر در استان بوشهر برای ۴ حوزه انتخابیه با مراجعه به فرمانداری‌های این استان برای نامزدی مجلس شورای اسلامی نام نویسی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سید اسماعیل موسوی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در استان بوشهر اظهار داشت: تاکنون 2 نفر در این حوزه ثبت نام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از روز گذشته آغاز شده است تصریح کرد: استان بوشهر دارای 4 حوزه انتخابیه است که تاکنون 23 نفر برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این حوزه‌ها نام نویسی کردند.

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه ثبت نام از داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری‌های بوشهر، دشتستان، دشتی و کنگان انجام  می‌شود گفت: در دو روز نخست ثبت نام در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم تعداد 10 نفر، در حوزه انتخابیه دشتستان 6 نفر، در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان 2 نفر و در حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه 5 نفر ثبت نام کرده‌اند.

موسوی با بیان اینکه 2 تن از داوطلبان زن است تصریح کرد: از مجموع داوطلبان نمایندگی مجلس در استان بوشهر که تاکنون نام نویسی کرده‌اند دو نفر زن هستند که مربوط به حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم است.

انتهای پیام/

نظر شما