شناسهٔ خبر: 67670790 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۳ دستاورد بیمه سلامت در خراسان رضوی رونمایی شد

مشهد-ایرنا-۱۳ دستاورد بیمه سلامت خراسان رضوی در دولت سیزدهم که همزمان در سراسر کشور اجرا شده است، روز یکشنبه با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مدیر کل بیمه سلامت در این مراسم گفت: مهمترین این دستاوردها شامل پوشش بیمه ای کودکان زیر هفت سال، ورود حوزه پیشگیری هزار روز نخستین زندگی، تاسیس صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج، درمان ناباروری و پوشش هزینه های درمان نازایی و آغاز اجرای طرح پرونده الکترونیک بوده است.

محمد وجدانی خاطر نشان کرد: سلامت مردم از مهمترین اولویت های دولت سیزدهم بود که این امر موجب شد دستاوردهای زیادی در عرصه سلامت در سه سال اخیر حاصل شود.

وی ادامه داد: پوشش رایگان پنج دهک اول درآمدی از بیمه سلامت شاخص‌ترین اقدام و  نشانگر نگاه ویژه دولت سیزدهم در عرصه بهداشت و سلامت عمومی است، امروزه در سرتاسر کشور فردی نیست که فاقد پوشش بیمه از این منظر باشد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی نیز در این مراسم اظهار کرد: اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل بیمه سلامت استان که با هدف گسترش عدالت اجتماعی در حوزه بهداشت و سلامت عمومی بوده شایسته قدردانی است.

حجت الاسلام حجت گنابادی‌نژاد افزود: دولت سیزدهم با ریاست شهید رییسی، فعالیت‌های زیادی در حوزه سلامت انجام داد که اکنون شاهد نتایج آن در جامعه هستیم.

در پایان این مراسم تعدادی از کارکنان بیمه سلامت به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

بیمه سلامت خراسان رضوی دارای چهار صندوق شامل صندوق روستاییان و عشایر، صندوق ایرانیان، صندوق کارمندان و صندوق سایر اقشار است و سه میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از جمعیت استان را زیر پوشش دارد.

نظر شما