شناسهٔ خبر: 9918490 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

در اولین روز از ثبت نام؛

ثبت نام 56 مرد و چهار زن برای شرکت در انتخابات مجلس از خوزستان

خبرگزاری برنا، یک منبع آگاه در استانداری خوزستان از ثبت نام 60 نفر در اولین روز از ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد که از این تعداد 56 مرد و چهار زن، هستند.

صاحب‌خبر -

این منبع آگاه در استانداری خوزستان در گفتگو با خبرگزاری برنا از اهواز، با تاکید بر اینکه این تعداد افراد در سطح فرمانداری های استان ثبت نام کرده اند، عنوان کرد: در حوزه انتخابیه اهواز نیز در روز اول ۱۲ نفر با حضور در فرمانداری اهواز برای شرکت در انتخابات مجلس نام‌ نویسی کردند.

بر اساس این گزارش، خوزستان در مجلس شورای اسلامی دارای ۱۸ نماینده استان است که ثبت‌ نام از نامزدها در حوزه‌های انتخابیه، اهواز، آبادان، اندیمشک، ایذه و باغ‌ملک، بندر ماهشهر، بهبهان، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز و رامشیر، شادگان، شوش، شوشتر و مسجدسلیمان از صبح روز گذشته آغاز شده است.

گفتنی است، استان خوزستان تا تاریخ هفت اسفندماه امسال که زمان برگزاری انتخابات است بیش از سه میلیون و ۲۵۰ هزار نفر واجد حق رأی دارد و همچنین دو هزار و ۹۵۰ شعبه اخذ رأی در خوزستان پیش ‌بینی‌شده و عملیات اجرایی انتخابات با همکاری بیش از ۵۰ هزار نفر عوامل اجرایی انجام می‌ شود.

نظر شما