شناسهٔ خبر: 9891455 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار اهواز: نامزدهای انتخابات مجلس دهم زودتر ثبت نام کنند

اهواز- ایرنا- فرماندار اهواز گفت: داوطلبان شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند.

صاحب‌خبر -

اسماعیل ارزانی بیرگانی شنبه در حاشیه آغاز ثبت نام از نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: ثبت نام تا یک هفته آینده به طول می انجامد.
وی با اشاره به پیش بینی ثبت نام 400 نفر از حوزه اهواز، افزود: با توجه به اینکه ازدحام و ترافیک کاری در روزهای آخر ثبت نام نامزدها بیشتر می شود، بهتر است که داوطلبان زودتر به ستادهای انتخاباتی برای نامنویسی مراجعه کنند.
ارزانی بیرگانی با اشاره به آیین نامه تبلیغات انتخاباتی از داوطلبان خواست که از تبلیغات زودهنگام خودداری و در چارچوب این آیین نامه عمل کنند.
به گفته وی، اجتماعات در حسینیه ها و منازل نیاز به مجوز ندارند اما سخنرانی و همایش ها و جلسات رسمی در شهر نیازمند اخذ مجوز است که وظیفه صدور آن با فرمانداری است.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان اهواز همچنین به مردم توصیه کرد که از امروز شنبه نسبت به بررسی نامزدها اقدام و بهترین و شایسته ترین آنها را برای رای دادن انتخاب کنند.
وی با اشاره به برگزاری الکترونیکی فرآیند انتخابات در این دوره در اهواز، اظهار کرد: در انتخابات این دوره فرآیند رای دادن اعم از کنترل شناسنامه و ثبت رای به صورت ماشینی انجام می شود.
ارزانی بیرگانی گفت: در اهواز حدود هفت هزار و 500 نفر به صورت مستقیم دست اندرکار برگزاری انتخابات هستند.
خوزستان دارای 18 نماینده در مجلس شورای اسلامی است که سه نفر از این تعداد نماینده حوزه انتخابه اهواز، باوی و حمیدیه هستند.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان روز هفتم اسفند امسال برگزار می شود.
ثبت نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان از پنجشنبه گذشته آغاز شده است.
7151/ 6037

نظر شما