شناسهٔ خبر: 9894296 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در نخستین روز از ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی

4 نامزد برای انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه ثبت‌نام کردند

چهار نامزد در نخستین روز از ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه ثبت‌نام کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، امروز همزمان با سراسر کشور، ثبت‌نام داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه آغاز شد.

ثبت‌نام از داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز به مدت هفت روز و در ساعت اداری و به صورت الکترونیکی در فرمانداری‌های مراکز حوزه انتخابیه سراسر کشور انجام خواهد شد.

در نخستین روز از ثبت‌نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، چهار نامزد با هیئت همراه در محل ثبت‌نام فرمانداری شهرستان دماوند حضور پیدا و شرکت خود را در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت رسمی اعلام کردند.

فرماندار شهرستان دماوند در این خصوص اظهار کرد: نخستین روز ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با استقبال خوبی از سوی داوطلبان همراه شد.

ناصر محمودی‌فرد با بیان اینکه فرمانداری شهرستان دماوند آمادگی‌های لازم را از گذشته با توجه به برنامه‌ریزی‌ها داشته است، افزود: با توجه به اینکه ثبت‌نام به صورت سامانه‌ای انجام می‌شود، هم‌زمان با ثبت‌نام داوطلبان استعلام‌های چهارگانه و پیگیری‌های قانونی برای تعیین صلاحیت انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: اکنون مشکل خاصی برای ثبت‌نام داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی وجود ندارد و آمادگی‌ لازم برای این منظور وجود دارد.

فرماندار شهرستان دماوند یادآور شد: افرادی که تمایل به حضور در این دوره از مجلس شورای اسلامی را با توجه به شرایط موجود دارند، می‌توانند برای ثبت‌نام حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه به محل فرمانداری شهرستان دماوند مراجعه کنند.

محمودی‌فرد اضافه کرد: شهرستان فیروزکوه، بخش ارجمند و بخش رودهن حوزه فرعی شهرستان دماوند هستند و ثبت‌نام کاندیدای این حوزه‌ها نیز در محل فرمانداری شهرستان دماوند انجام می‌شود.

رئیس حوزه انتخابیه انتخابات شهرستان دماوند گفت: پس از پایان ثبت‌نام در روز جمعه، پنجم دی ماه سال جاری، بر اساس جدول زمان‌بندی شده بررسی صلاحیت کاندیدای ثبت‌نام شده صورت می‌گیرد و پس از اعلام نظرات دستگاه‌های چهارگانه، هیئت اجرایی انتخابات تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

به گزارش فارس، داوطلبان ثبت‌نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم مطابق با اطلاعیه شماره (4) ستاد انتخابات کشور به فرمانداری شهرستان دماوند مراجعه و آمادگی خود را برای کاندیداتوری اعلام کنند.

زمان ثبت‌نام دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز به مدت هفت روز تا پایان روز جمعه، پنجم دی ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان در روز جمعه، هفتم اسفندماه امسال برگزار خواهد شد؛ حوزه انتخابیه شهرستان دماوند با شهرستان فیروزکوه مشترک است.

شهرستان دماوند در شرق پایتخت ایران قرار دارد و از دو بخش مرکزی و رودهن شامل پنج شهر، پنج دهستان و 111 روستا تشکیل شده و موقعیت جغرافیایی این شهرستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار کرده است.

شهرستان دماوند از شمال به استان مازندران و از جنوب به استان سمنان متصل می‌شود و دو جاده پرتردد و مواصلاتی مهم کشور هراز و فیروزکوه نیز از این شهرستان عبور می‌کند.

شهرستان فیروزکوه نیز در شرقی‌ترین منطقه و در مرز استان تهران با استان‌های سمنان و مازندران قرار گرفته و از دو بخش مرکزی و ارجمند شامل دو شهر و چهار دهستان تشکیل شده است.

انتهای پیام/67015/ل/پ3003

http://fna.ir/E7EJD4

نظر شما