شناسهٔ خبر: 10046937 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

با محوریت انتخابات تاریخی اسفندماه

فعالیت رادیو اینترنتی خبرگزاری فارس شمال و شرق‌استان تهران آغاز شد+ پادکست

فعالیت رادیو اینترنتی خبرگزاری فارس شمال و شرق استان تهران با محوریت انتخابات تاریخی اسفندماه آغاز شد.

صاحب‌خبر -

مدیر خبرگزاری فارس شمال و شرق استان تهران امروز با اشاره به انتشار نخستین پادکست انتخاباتی این خبرگزاری با محوریت انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه در فضای مجازی اظهار داشت: تولید محصولات چندرسانه‌ای در دستور کار این خبرگزاری قرار دارد تا بتوان همه مخاطبان را با ذائقه‌های مختلف تغذیه کرد.

سپیده سیر ابراز امیدواری کرد؛ تولید و انتشار نخستین پادکست انتخاباتی خبرگزاری فارس شمال و شرق استان تهران که به همت عوامل و نیروهای این دفتر انجام شده است، مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد و در آثار بعد با کیفیت و تنوع بیشتری ارائه شود.

* 60 نفر وارد کارزار انتخابات شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ثبت‌نام داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از 28 آذرماه امسال تا روز گذشته به مدت هفت روز در مراکز فرمانداری‌های کشور انجام شد.

حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه نیز شاهد حضور داوطلبانی در محل فرمانداری دماوند بود و 60 نفر برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کردند.

از این تعداد، 50 نفر مرد و 10 نفر زن هستند و داوطلبان باید منتظر تصمیم ‌نهایی شورای نگهبان برای رقابت در هفتم اسفندماه باشند.

مهلت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس که تا ساعت 21 شب گذشته ادامه داشت، 59 نفر در محل فرمانداری دماوند ثبت‌نام کردند که در دقایق پایانی شب گذشته یک نفر دیگر در محل وزارت کشور نام خود را در سامانه ستاد انتخابات از حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه به ثبت رساند.

به همین منظور، بسته خبری انتخاباتی خبرگزاری فارس شمال و شرق استان تهران در پایان مهلت ثبت‌نام دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر می‌شود:

دانلود

آدرس تلگرام خبرگزاری فارس شمال و شرق استان تهران؛

https://telegram.me/fars_tehran

انتهای پیام/67015/ع30/پ3003

http://fna.ir/53W410

نظر شما