شناسهٔ خبر: 67675522 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سلیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان: سلیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جلسات رای اعتماد میتینگ سیاسی نیست/ نمایندگان به انتخاب وزرا نگاه تخصصی دارند جلسات رای اعتماد میتینگ سیاسی نیست/ نمایندگان به انتخاب وزرا نگاه تخصصی دارند

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: جلسات رای اعتماد میتینگ سیاسی نیست و عموم نمایندگان نسبت به بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی نگاه فنی دارند.

صاحب‌خبر -

علیرضا سلیمی سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره مسائلی که باید در جلسه رای اعتماد کابینه دولت چهاردهم مدنظر قرار بگیرد، گفت: مجلس برای برگزاری جلسه رای اعتماد نگاه فنی و تخصصی دارد و بر اساس مسائل حزبی و جناحی به قضاوت نمی‌پردازد.

وی افزود: عموم نمایندگان مجلس در جلسات رای اعتماد به تخصص، تعهد و تسلط به مسائل جاری افراد معرفی شده توجه می‌کنند تا شایسته گزینی برای چهار سال آینده کشور به درستی انجام شود.

سلیمی بیان کرد: رئیس جمهور منتخب صراحتاً گفت که فراجناحی عمل می‌کند و البته باید در عمل ببینیم که آیا ایشان از حلقه بسته افرادی که در گذشته مسئولیت داشتند خارج می‌شود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد: معتقدم نباید پدرخوانده‌ها به میدان بیایند و معیار مجلس برای انتخاب وزرا در جلسه رای اعتماد پاکدستی، روحیه تعامل، انقلابی‌گری و کاردان بودن خواهد بود.

سلیمی گفت: جلسات رای اعتماد میتینگ سیاسی نیست و عموم نمایندگان مجلس قطعاً به لحاظ فنی و به دور از جنجال و هیاهو صلاحیت گزینه‌های معرفی شده را بررسی خواهند کرد و امیدوارم آنچه پیش می‌آید به نفع مردم باشد.

وی در پایان افزود: مردم خواهان حل مسائل کشور و مشکلات اقتصادی هستند و افرادی که به دنبال ایجاد حاشیه هستند و پدرخوانده‌هایی که رئیس جمهور را دوره کرده اند برای آنان اهمیتی ندارند و صرفا به عملکرد‌ها نمره خواهند داد و مجلس نیز همین نظر را دارد.

نظر شما