شناسهٔ خبر: 67739038 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان: حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نمایندگان سلامت و توانایی وزرای پیشنهادی را محک بزنند/ در جلسه رای اعتماد نباید حاشیه ایجاد شود نمایندگان سلامت و توانایی وزرای پیشنهادی را محک بزنند/ در جلسه رای اعتماد نباید حاشیه ایجاد شود

نماینده مردم شاهین شهر گفت: نمایندگان باید سلامت و توانایی‌های وزرای پیشنهادی را محک بزنند.

صاحب‌خبر -

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این که وزرای پیشنهادی که به مجلس معرفی می‌شوند در ابتدا باید التزام عملی به اسلام واصل ولایت فقیه داشته باشند، گفت: این افراد باید اشخاصی باشند که بتوانند هماهنگ با اعضای دیگر کابینه دولت انقلابی را در ارائه خدمات و اداره امور کشور ایجاد کنند.

وی افزود: وزرای دولت نباید به دنبال پست گرفتن در سازمانها و دل مشغولی های دیگر باشند و تنها باید به هدف خود در جهت پیشبرد امور کشور توجه کنند.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه نمایندگان باید سلامت و توانایی های وزرای پیشنهادی را محک بزنند، افزود: باید مشخص شود که کابینه پیشنهادی شرایط خدمت به مردم را با توجه به وضعیت کنونی کشور را دارا هستند.

نماینده مردم شاهین شهر متذکر شد: معتقدم که نمایندگان در جلسه رای اعتماد به جزء مبانی انقلاب و اسلام نباید به مسائل دیگری توجه کنند و باید از ایجاد حاشیه پرهیز شود همچنین افرادی که به مجلس نیز معرفی می‌شوند نیز  باید خود اشخاصی بی حاشیه باشند.

نظر شما