شناسهٔ خبر: 9838432 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انتخاب اعضاي هيات اجرايي انتخابات مجلس خبرگان رهبري استان قم

صاحب‌خبر -
قم/ خبرگزاری صدا وسیما/ اجتماعی
اعضای هیات اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری استان قم انتخاب شدند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در جلسه ای که امشب باحضور استاندار و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برگزار شد ، از بین سی نفر از معتمدین استان که بر اساس موازین قانون تعیین شده بودند، هشت نفر به عنوان عضو اصلی و پنج نفر هم به عنوان عضو علی البدل هیات اجرایی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری انتخاب شدند.
در این جلسه بر اساس آرای ماخوذه ، حجت الاسلام سیدی با بیست و پنجم رای ، حجت الاسلام لاجوردی با بیست و سه رای و آقایان رضوی با بیست ودو رای ، گلفشان با نوزده رای ، عفتان با هفده رای ، اخوان با شانزده رای ، نوپوش و عباسی هم با چهارده رای به عنوان هشت معتمد اصلی و آقایان عرب،ستاری، طالبی ، برقعی و آرشید هم به عنوان پنج عضو علل بدل هیئت اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری انتخاب شدند.
آقای سیار فرماندار قم در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: امسال حدود دوازده هزار نفر در قالب هیات های اجرایی و نظارت ، عوامل انتظامی و امنیتی و اعضای شعب در برگزاری انتخابات همکاری می کنند.
فرماندار قم افزود: امسال هم با تلاش و همت معتمدان هیات اجرایی استان مقدمات لازم را برای مشارکت حداکثری و گسترده مردم عزیزمان در انتخاباتی پرشور فراهم خواهیم کرد.
آقای صادقی استاندار قم هم دراین جلسه خدمتگزاری به مردم را مهمترین وظیفه مسئولان دانست و ابراز امیدواری کرد: با اتحاد ، همدلی و همزبانی همه مسئولان و دست اندرکاران اجرایی ، شاهد برگزاری انتخاباتی قانونمند و بانشاط در استان باشیم.
امسال پیش بینی می شود: حدود دوزاده هزار نفر در قالب هیات های اجرایی ، نظارت ، بازرسی ، عوامل انتظامی و امنیتی ، و اعضای شعب ، در انتخابات استان همکاری داشته باشند.
انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند امسال برگزار می شود./0002

نظر شما