شناسهٔ خبر: 67679905 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

پزشکیان در نشست جامعه کارگری و اعضای کانون‌های بازنشستگی:

پیشنهادات خود برای گزینه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را ارائه کنید

رئیس‌جمهور منتخب در دیدار با جامعه کارگری درخواست کرد تا پیشنهاد خود برای گزینه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مطرح کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نشست اعضای جامعه کارگری و اعضای کانون‌های بازنشستگی با مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب روز دوشنبه در مجموعه نهاد ریاست جمهوری برگزار شد؛ در این نشست تعدادی از نمایندگان جامعه کارگری و کانون‌های بازنشستگی به بیان دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداختند.

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب هم در این نشست از جامعه کارگری درخواست کرد تا پیشنهاد خود برای گزینه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مطرح کنند و خطاب به آن‌ها اظهار کرد: شما پیشنهادات خود را بدهید و براساس آن شاخص‌ها تلاش خواهیم کرد تا فردی با مشخصاتی که هم از طبقه کارگر باشد و همچنین عالم، آگاه و توانمند باشد را انتخاب کنیم زیرا صرف اینکه یک نفر از یک گروه یا جناحی است مشکل ما را حل نمی‌کند.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت همگرایی و اتحاد برای برطرف کردن موانع تولید افزود: نباید کاری کنیم که ما با هم دعوا کنیم؛ بالاخره الان گرفتاریم و کارگران و بازنشستگان حق و حقوقی دارید که باید داده شود و از این طرف نیز مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف گردد.

نظر شما