شناسهٔ خبر: 9820603 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اعضای هیات اجرایی انتخابات پارس آبادمغان مشخص شدند

اردبیل-ایرنا- فرماندار پارس آبادمغان از انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیات اجرایی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در پارس آباد و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار خبر داد.

صاحب‌خبر -

مهدی احمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با برگزاری انتخابات، از بین 30نفر از معتمدین هیات اجرایی هشت نفر به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر نیز عضو علی البدل این هیات انتخاب شدند.
وی اظهار کرد: در این انتخابات سعید علیزاده، امین پورمحمد، صادق زادحسین، نورالدین نوعی، عزیز صولت، علی نوری، عزیزاله حسین پور و رضا مختاری به عنوان اعضای اصلی و ابراهیم هاشمی، بیات فر زنجانی، علی عبادی، عوض زالی و اسمعلی نادری نیز به عنوان اعضای علی البدل هیات اجرایی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در پارس آباد و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار انتخاب شدند.
به گفته وی اعضای حقوقی هیات اجرایی انتخابات شهرستان متشکل از فرماندار، دادستان و رئیس اداره ثبت احوال است.
وی بیان داشت: هیات اجرایی انتخابات ، تمامی امور روند برگزاری انتخابات از جمله تعیین تعداد شعبه های اخذ رای ، محل استقرار شعب و اعضای آن را بر عهده دارند.
وی اعضای هیات اجرایی بر رعایت اصل بی طرفی در انتخابات پیش رو فراخواند و گفت: دست اندرکاران انتخابات باید با اجتناب از هرگونه مسایل حاشیه ای و فعالیت بر له یا علیه هریک از نامزدهای انتخاباتی، بستر و زمینه را برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم فراهم کنند.
وی با اعلام اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، به طور متوسط هرسال یک انتخابات در کشور برگزار شده است، افزود: انتخابات در ایران اسلامی نماد مردم سالاری دینی، دموکراسی واقعی است.
وی با دعوت کاندیداهای احتمالی و هواداران آنان به رعایت قوانین و مقررات و دوری از هرگونه بداخلاقی های انتخاباتی ، گفت: مردم این شهرستان با حضور آگاهانه در انتخابات اسفندماه یک بار دیگر شعور سیاسی و بصیرت دینی خود را به نمایش خواهند گذاشت.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه هفتم اسفند ماه سال 1394 در سراسر کشور برگزار خواهد شد که این انتخابات همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری خواهد بود.
7121/6016

نظر شما