شناسهٔ خبر: 9579005 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

توزیع 17 هزار غذای گرم در بین زائران برگشتی مهران

ایسنا

صاحب‌خبر -

1449009038750_Aref Karimi-14.jpg

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امیرالمؤمنین(ع) گفت: سپاه با همکاری کمیته مردمی اربعین تاکنون بیش از 17 هزار پرس غذای گرم در بین زائران برگشتی مرز مهران توزیع‌ کرده است.

«جمال شاکرمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: سپاه با همکاری کمیته مردمی اربعین تاکنون بیش از 17 هزار پرس غذای گرم در بین زائران برگشتی مرز مهران توزیع‌ کرده است و این تعداد غذا از طریق بالگرد به شهرستان مهران انتقال داده می‌شود.

وی با بیان اینکه انتقال غذا به مهران و پذیرایی از زائران تا انتقال زائران به کشور ادامه خواهد داشت، افزود: در حال حاضر نیز وسایل نقلیه سپاه در حال جابجایی زوار اربعین حسینی در مرز مهران هستند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام بیان کرد: در این راستا 700 دستگاه اتوبوس بین‌شهری توسط شرکت جوان سیر ایثار وابسته به سپاه زائرانی که قصد ورود به کشور را دارند از مرز به پایانه، ایلام و شهرها و استان‌های نزدیک منتقل می‌کنند.

شاکرمی خاطرنشان کرد: همچنین 300 دستگاه تریلر کفی و کامیون با قابلیت حمل افراد متعلق به این دستگاه نظامی نیز برای حمل‌ونقل زائران در پایانه مرزی و توقفگاه‌ها و پارکینگ‌های شهر مهران استقراریافته است.

نظر شما