شناسهٔ خبر: 9575635 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

توزیع 17 هزار غذا گرم در بین زائران برگشتی مهران

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امیرالمؤمنین(ع) گفت: سپاه با همکاری کمیته مردمی اربعین تاکنون بیش از 17 هزار پرس غذای گرم در بین زائران برگشتی مرز مهران توزیع‌ کرده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش نامه نیوز، «جمال شاکرمی» در گفت‌وگو با (ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: سپاه با همکاری کمیته مردمی اربعین تاکنون بیش از 17 هزار پرس غذای گرم در بین زائران برگشتی مرز مهران توزیع‌ شده است و این تعداد غذا از طریق بالگرد به شهرستان مهران انتقال داده می‌شود.
 
وی با بیان اینکه انتقال غذا به مهران و پذیرایی از زائران تا انتقال زائران به کشور ادامه خواهد داشت، افزود: در حال حاضر نیز وسایل نقلیه سپاه در حال جابجایی زوار اربعین حسینی در مرز مهران هستند.
 
معاون هماهنگ‌کننده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام بیان کرد: در این راستا 700 دستگاه اتوبوس بین‌شهری توسط شرکت جوان سیر ایثار وابسته به سپاه زائرانی که قصد ورود به کشور را دارند از مرز به پایانه، ایلام و شهرها و استان‌های نزدیک منتقل می‌کنند.
 
شاکرمی خاطرنشان کرد: همچنین 300 دستگاه تریلر کفی و کامیون با قابلیت حمل افراد متعلق به این دستگاه نظامی نیز برای حمل‌ونقل زائران در پایانه مرزی و توقفگاه‌ها و پارکینگ‌های شهر مهران استقراریافته است.

نظر شما