شناسهٔ خبر: 9585917 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

توزیع ۹۰ هزار پرس غذا بین زائران اربعین در مهران

صاحب‌خبر -

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از توزیع ۹۰ هزار پرس غذا توسط سپاه ایلام بین زائران اربعین در مهران خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ جمال شاکرمی صبح پنجشنبه در مرز مهران اظهار داشت: باهمکاری سپاه امیرالمومنین(ع) و کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین استان ایلام امروز ۹۰ هزار پرس غذای گرم برای توزیع بین زائران به شهر مهران ارسال شده است.

وی گفت: این تعداد غذا به وسیله بالگرد سپاه پاسداران مستقر در فرودگاه شهدای ایلام هم اکنون برای توزیع بین زائرانی که در شهر مهران هستند ارسال شده است.

شاکرمی با بیان اینکه شب گذشته نیز ۱۰ هزار پرس غذا برای این زائران به وسیله بالگرد ارسال شده است، افزود: به دلیل بارش های دیروز در شهر مهران و وضعیت گل آلود پارکینگها در این شهر بسیاری از زائران موفق به خارج کردن خودروهای خود از گل نشدند و به همین دلیل سپاه پاسدران و کمیته مشارکتهای مردمی ستاد اربعین استان ایلام اقدام به توزیع غذا بین این زائران کرده است.

دیروز نیز جمعیت هلال احمر استان ایلام با کمک کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین استان ایلام نیز سه هزار پرس غذای گرم بین مسافران و زائران گرفتار در ترافیک محور مهران - ایلام و برعکس توزیع کرد.

 

برچسب‌ها:

نظر شما