شناسهٔ خبر: 9553854 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان ازموکب سپاه ابوالفضل لرستان در مهران بازدید کردند

استان‌ها > لرستان - استاندار لرستان به همراه نماینده ولی فقیه در این استان امروز از پایانه مرزی شهرستان مهران بازدید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین لرستان ،آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و هوشنگ بازوند استاندار لرستان از پایانه مرزی مهران و موکب لرستانی‌ها در مرز مهران بازدید کردند.
آنها همچنین از روند پذیرایی از زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی مهران بازدید کردند.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام، فرماندار مهران و جمعی از مسئولان لشگری و کشوری در این بازدید حضور داشتند.
در این برنامه از موکب سپاه حضرت ابوالفضل لرستان در مرز مهران بازدید به عمل آمد و بر لزوم ارائه خدمات به زائران حسینی تاکید شد.
استاندار لرستان در حاشیه این بازدید با بیان اینکه مردم استان لرستان عشق و علاقه فراوانی به ائمه اطهار به خصوص امام حسین و حضرت ابوالفضل دارند اظهار کرد: این امر موجب شده که مردم به صورت خود جوش در موکب‌ها حضور یافته و به زائران حسینی ارائه خدمات کنند.
وی با اشاره به حضور دستگاه‌های اجرایی مختلف استان برای خدمات‌رسانی به زائران گفت: خوشبختانه در این زمینه اقدامات و خدمات‌رسانی مطلوبی صورت گرفته است.
لرستان از استان‌های معین در برگزاری آیین‌های اربعین حسینی است که امکانات و موکب‌های متعددی را برای پذیرایی از زائران در مرز مهران ایجاد کرده است.
بنابر آمار سازمان حج و زیارت لرستان 30 هزار نفر امسال در راهپیمایی اربعین حضور دارند و بیش از 800 هزار نفر زائر طی 2 هفته گذشته از طریق مرز بین المللی مهران برای شرکت در آیینهای اربعین حسینی به عراق عزیمت کرده‌اند.
پارسال نیز در ایام منتهی به اربعین حسینی بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر از پایانه مرزی مهران تردد کردند و پیش بینی می‌شود این تعداد امسال به 2 میلیون نفر افزایش یابد.
بنابراین گزارش، دیدار استاندار لرستان و نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با استاندار ایلام یکی دیگر از برنامه‌های این بازدید بود.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما