شناسهٔ خبر: 68166282 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد

تجهیز ۶۵ مدرسه شبانه روزی در استان اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۶۵ مدرسه شبانه روزی که از لحاظ تجهیزات و امکانات کم برخوردار بودند تجهیز شده و همچنین ۷۳۹ مدرسه مجهز به سیستم گرمایشی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، کلام الله صفری اظهار کرد: ۶۵ مدرسه شبانه روزی که از لحاظ تجهیزات و امکانات کم برخوردار بودند تجهیز شده و همچنین ۷۳۹ مدرسه مجهز به سیستم گرمایشی شده و با هدف افزایش سرانه فضای آموزشی در سه سال گذشته ۱۳۱ مدرسه در استان اردبیل به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: اولین مدرسه ویژه دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در اردبیل راه‌اندازی شده و امکانات و تجهیزات لازم نیز در این مدرسه تعبیه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: سه هزار و ۲۸۵ نفر معلم به نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل افزوده شده است ولی به لحاظ بازنشسته شدن بخشی از نیروها نیاز به جذب نیروی جدید داریم.

صفری با اشاره به توزیع شیر رایگان پس از یک دهه توقف در مدارس استان اردبیل بیان کرد: توزیع شیر رایگان میان ۱۲۰ هزار دانش‌آموزان مقطع ابتدایی از جمله اهداف اداره کل آموزش و پرورش استان برای سال تحصیلی جدید است.

وی تصریح کرد: مدیریت فضای آموزشی یکی از چالش‌های اساسی آموزش و پرورش است و فضای آموزشی در اردبیل ۲ متر است و در سایر استان‌ها این میزان به ۵ تا ۶ متر می‌رسد.

نظر شما