شناسهٔ خبر: 9543396 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

بازديد استاندار و نماينده ولي فقيه در لرستان از پايانه مرزي مهران

موج - استاندار لرستان از آمادگي دستگاه‌هاي اجرايي و مردم استان لرستان به‌صورت خودجوش جهت ارائه خدمات به زائرين اربعين حسيني خبر داد.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج، نماينده ولي‎فقيه در استان و امام جمعه خرم‌آباد به‌ همراه استاندار لرستان امروز سه‌شنبه، دهم آذر، از موکب حضرت ابوالفضل(ع) سپاه لرستان ويژه زائران در شهر مهران بازديد کردند.
در اين بازديد، هوشنگ بازوند، استاندار لرستان، با اشاره به عشق و ارادت مردم استان لرستان نسبت به ائمه‌اطهار(ع) و امام حسين(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) گفت: کليه دستگاه‌هاي اجرايي و مردم استان به‌صورت خودجوش آماده ارائه خدمات به زائرين اربعين حسيني هستند.
محمد خسروي، مدير کل حج و زيارت لرستان، امروز، دهم آذر، با بيان اين‌که صدور ويزا براي زايران اربعين حسيني تا روز پنج‌شنبه 12 آذر ادامه دارد، گفت: اين در حالي است که از هم اکنون به‌دليل ترافيک سنگين محورهاي ارتباطي تا مرز مهران و ازدحام سنگين زايران مسيرها به‌سمت مهران مسدود است.
وي با اشاره به اين‌که در حال حاضر زايران اربعين حسيني مي‌توانند به مرزهاي شلمچه و چزابه مراجعه کنند، اضافه کرد: مرز مهران از ديروز مسدود شده است و امکانات براي بازگشت زايران فراهم شده است.
خسروي با بيان اين‌که تا روز گذشته حدود 26 زاير اربعين حسيني از مرز مهران به کشور بازگشته است، افزود: در لرستان 28 هزار ويزا صادر شده است و حدود 29 هزار نفر در سامانه سماح ثبت‌نام شده است.
وي اظهار کرد: اين در حالي است که برخي از زايران لرستاني از سوسنگرد، خرمشهر، ايلام و کرمانشاه ويزا تهيه کرده‌اند.

نظر شما