شناسهٔ خبر: 67674498 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار هشترود:

همه ادارات و نهادها موظف به کمک برای برچیدن اعتیاد هستند

محمد محرومی

فرماندار هشترود با بیان اینکه همه ادارات و نهادها موظف به ارائه کمک‌های مالی و فکری در جهت برچیدن بساط اعتیاد به بهزیستی هستند، گفت: با این کمک‌ها بهزیستی می‌تواند از طریق ماده ۱۵ و ماده ۱۶ که مختص معتادان متجاهر است، این آسیب بزرگ اجتماعی را به حداقل برساند.

صاحب‌خبر -

فرید قشلاقی در جلسه شورای مبارزه با موادمخدر شهرستان اظهار کرد: ادارات دخیل در امر کاهش مصرف و فروش هرگونه موادمخدر صنعتی و سنتی باید در جهت آگاه‌سازی عموم مردم تلاش گسترده شبانه‌روزی داشته باشند تا قربانیان این مواد افیونی و خانمان‌سوز به حداقل برسد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: نقش سمن‌ها در جهت بر چیدن تشکیلات موادمخدر صنعتی و سنتی ستودنی است .

وی مطرح کرد: هشدارهای مصرف موادمخدر باید در مراکز آموزشی، مساجد، مراکز فرهنگی، دانشگاه‌ها و مدارس به اطلاع عموم برسد تا مردم با خطرات این مواد افیونی بیشتر آشنا شوند.

فرماندار هشترود اضافه کرد: دانشگاه‌ها باید برای کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله زنان خیابانی، مصرف و فروش موادمخدر و سایر آسیب‌های موجود در جامعه راهکار ارائه بدهند تا ادارات دخیل در این امر اجرائی کنند.

وی بیان کرد: پدر و مادرها باید در تربیت فرزندان وسواس داشته باشند و آن‌ها را در فضای مجازی کنترل‌کنند تا جوانان با مشکلات عدیده به وجود آمده از راه فضای مجازی روبرو نشوند.

وی یادآوری کرد: شهرداری هشترود موظف به پرداخت قسمتی از هزینه‌های تبصره دو ماده ۱۶ در این شهر هستند و باید این خواسته به حق، به منصه ظهور برسد تا کمک حالی باشد برای افرادی که می‌خواهند مصرف مواد مخدر را ترک کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما