شناسهٔ خبر: 9540949 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

استاندار لرستان بیان کرد:

آمادگی دستگاه‌های اجرایی لرستان برای ارائه خدمات به زائرین اربعین

گروه اجتماعی: استاندار لرستان از آمادگی دستگاه‌های اجرایی و مردم استان لرستان به‌صورت خودجوش جهت ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد به‌همراه استاندار لرستان امروز سه‌شنبه، دهم آذرماه از موکب حضرت ابوالفضل(ع) سپاه لرستان ویژه زائران در شهر مهران بازدید کردند.
در این بازدید، هوشنگ بازوند، استاندار لرستان با اشاره به عشق و ارادت مردم استان لرستان نسبت به ائمه‌اطهار(ع) و امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) گفت: کلیه دستگاه‌های اجرایی و مردم استان به‌صورت خودجوش آماده ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی هستند.
محمد خسروی، مدیرکل حج و زیارت لرستان امروز، دهم آذر با بیان این‌که صدور ویزا برای زایران اربعین حسینی تا روز پنج‌شنبه 12 آذرماه جاری ادامه دارد ، گفت: این در حالی است که از هم اکنون به‌دلیل ترافیک سنگین محورهای ارتباطی تا مرز مهران و ازدحام سنگین زایران مسیرها به‌سمت مهران مسدود است .
وی با اشاره به این‌که در حال حاضر زایران اربعین حسینی می‌توانند به مرزهای شلمچه و چزابه مراجعه کنند، اضافه کرد: مرز مهران از دیروز مسدود شده است و امکانات برای بازگشت زایران فراهم شده است .
خسروی با بیان این‌که تا روز گذشته حدود 26 زایر اربعین حسینی از مرز مهران به کشور بازگشته است، افزود: در لرستان 28 هزار ویزا صادر شده است و حدود 29 هزار نفر در سامانه سماح ثبت‌نام شده است.
وی اظهار کرد : این در حالی است که برخی از زایران لرستانی از سوسنگرد، خرمشهر، ایلام و کرمانشاه ویزا تهیه کرده‌اند .

نظر شما