شناسهٔ خبر: 9354478 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

امنيت ترافيکي مرزهاي خوزستان و ايلام در آستانه رفت‌وآمد زائران کربلا تأمين شد

موج - فرمانده پليس‌ راهنمايي و رانندگي ناجا گفت: در آستانه اربعين حسيني و رفت‌وآمد زائران کربلا امنيت ترافيکي مرزهاي خوزستان و ايلام تأمين شده است.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج، تقي مهري عصر در سفر به شهرستان شوش در شمال استان خوزستان از راه‌اندازي قرارگاه اربعين حسيني در دو استان خوزستان و ايلام خبر داد و افزود: اين قرارگاه در راستاي تأمين امنيت ترافيکي زائران کربلا راه‌اندازي شده است.
وي ادامه داد: به‌جز نيروهاي مستقر در دو استان خوزستان و ايلام بيش از يک هزار نيروي پليس‌راه و پليس‌راهنمايي و رانندگي همراه با گروه‌هاي موتوري و خودرويي به اين دو استان اعزام شده‌اند.
مهري هدف از سفر به مرزهاي خوزستان و ايلام را بررسي رفت‌وآمد در جاده‌هاي منتهي به مرز شلمچه، چذابه و مهران و وجود پارکينگ مناسب عنوان کرد و گفت: جاده‌هاي رفت و برگشت در اين سفر مورد بررسي قرار گرفته است و ضعف‌ها به سرعت برطرف مي‌شود.
وي راهپيمايي زائران در اربعين حسيني را کنگره بزرگي براي ترويج فرهنگ عاشورا در جهان دانست و گفت: پليس راهور نيز وارد عمل شده است تا زائران سفر ايمني داشته باشند.
مهري اعلام کرد: رزمايش ترافيک اربعين حسيني در استان خوزستان در چند روز آينده برگزار مي‌شود.
فرمانده پليس راهور از رانندگان خواست هنگام سفر به استان‌هاي خوزستان و ايلام مدارک لازم مانند گواهينامه، کارت خودرو، مجوز معاينه فني و بيمه‌نامه خودرو را به همراه داشته باشند و با رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي از سرعت و سبقت بيجا در جاده‌ها خودداري کنند.

نظر شما