شناسهٔ خبر: 9338370 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بکارگيري يک هزار نيروي کمکي براي تامين امنيت ترافيکي مرزهاي ايلام و خوزستان

صاحب‌خبر - ایلام/ خبرگزاری صدا وسیما/
فرمانده پلیس راهور ناجا امروز در رزمایش بزرگ قرارگاه اربعین حسینی در مهران از بکارگیری بیش از یک هزار نیروی کمکی برای تامین امنیت ترافیکی مرزهای ایلام و خوزستان در ایام اربعین خبرداد.
سردار مهری با بیان اینکه این تعداد نیروی کمکی با هدف نظم بخشیدن به تردد زائران و سهولت عبور و مرور آنها بکارگیری شده اند افزود: نیروی انتظامی در استان های ایلام و خوزستان قرارگاه اربعین حسینی به منظور تسهیل در امور ترافیکی و انتظامی راه اندازی کرده و از آمادگی کامل برای خدمت رسانی زائران تا زمان بازگشت کامل برخوردار است.
سردار مهری همچنین از توزیع نقشه معابر شهرهای مهران، چزابه و شلمچه به منظور راهنمایی زائران خبرداد و گفت: تمامی زائرانی که با وسیله نقلیه شخصی به مرزهای مهران، شلمچه و چزابه میآیند خودروهای خود را در پارکینگ های تعیین شده قرار دهند.
وی افزود: همچنین مرکز تلفن 120 پلیس راهور برای پاسخگویی به زائران در خصوص وضعیت ترافیکی و حوادث جاده ایی راه اندازی شده و از امروز بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات حوزه ترافیک جاده ایی و حوادث راه های مسیر تردد زائران اربعین و دریافت گزارش تصادفات جاده ایی و ترافیکی است.
حدود یک و نیم میلیون زائر از سراسر کشور در مراسم اربعین حسینی سال گذشته شرکت کردند که پیش بینی می شود، این رقم برای امسال به بیش از دو میلیون نفر برسد.
0002
خبرنگار بسطامی:09181435249

نظر شما