شناسهٔ خبر: 9329324 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لحظاتی پیش آغاز شد

آغاز رزمایش بزرگ قرارگاه ترافیکی اربعین حسینی در مهران

لحظاتی پیش رزمایش بزرگ قرارگاه ترافیکی اربعین حسینی با حضور رده‌های مختلف پلیس راهنمایی و رانندگی، پلیس مرزبانی و دستگاه‌های امدادی و خدماتی در شهر مهران آغاز شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ عین‌الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، با اعلام خبر فوق اظهار داشت: رزمایش بزرگ قرارگاه ترافیک اربعین حسینی با حضور سردار مهری رئیس پلیس راهور ناجا و نیروهای پلیس راهور اعم از پلیس ترافیک شهری، پلیس راه، یگان ویژه در شهر مهران آغاز شد.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا تصریح کرد: در این رزمایش علاوه بر پلیس، واحدهای امدادی و خدماتی از جمله راهداری، اورژانس، هلال احمر، امداد خودرو، شهرداری و ... حضور دارند.

وی هدف از اجرای این رزمایش را هم افزایی تمام نیروهای ترافیکی، انتظامی و خدماتی عنوان و بیان داشت: این رزمایش در جهت تمرین و آماده‌سازی نیروها و امکانات موجود برای ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین حسینی است.

سرهنگ جهانی اعلام کرد: شماره تلفن 120 راهور آماده پاسخگویی به زائران مستقر در ایلام در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی این استان و مرز مهران است.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا حضور نیروهای امدادی و خدماتی در این رزمایش را از باب امدادرسانی به خودروهای حادثه دیده یا دچار نقص فنی عنوان و خاطر نشان کرد: حضور امداد خودرو یا دستگاه‌های امدادی از آن جهت قابل اهمیت است که اگر خودوری زائران دچار حادثه یا تصادفی شد به موقع امدادرسانی انجام شود.

انتهای پیام/

 

http://fna.ir/7JNYFP

نظر شما