شناسهٔ خبر: 9312610 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

شروع طرح ترافيکي اربعين در جاده‌هاي ايلام

موج- رئيس پليس راهور نيروي انتظامي با اشاره به شروع طرح ترافيکي اربعين در جاده‌هاي ايلام همزمان با رزمايش بزرگ قرارگاه ترافيکي اربعين حسيني، گفت: اقدامات خوبي در بهسازي جاده‌هاي ايلام در مسير تردد زائران حسيني انجام شده است.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج، سردار تقي مهري در حاشيه بازديد از راه‌هاي مواصلاتي ايلام در مسير تردد زائران حسيني افزود: برنامه‌ريزي‌هاي همه جانبه براي راهپيمايي بزرگ اربعين و نيز اقدامات لازم در راستاي تأمين امنيت و آرامش زائران انجام شده است.
وي به وجود برخي مشکلات در مسير 55 کيلومتري ايلام–مهران به علت کوهستاني بودن مسير اشاره کرد و گفت: اين محور نسبت به سال گذشته تغيير زيادي داشته و توسعه زيرساخت‌ها به خوبي انجام شده است.
رئيس پليس راهور ناجا به اجراي رزمايش بزرگ اربعين از روز اول آذر با حضور رده‌هاي مختلف انتظامي استان و ناجا در پايانه مرزي مهران خبر داد و گفت: اين رزمايش با هدف هماهنگي و آمادگي براي پذيرايي از زائران اربعين اجرا مي‌شود.
رزمايش بزرگ قرارگاه ترافيکي اربعين حسيني با حضور برخي مسوولان کشوري و لشکري و همچنين مسوولان استان و شهرستان، ساعت 10 روز يکشنبه اول آذر«10 روز مانده به اربعين» در شهر مهران برگزار خواهد شد.

نظر شما