شناسهٔ خبر: 9306236 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس پلیس راهور:

اقدامات خوبی برای بهسازی مسیر تردد زائران اربعین انجام شده است

تهران-ایرنا- رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی با اشاره به شروع طرح ترافیکی اربعین در جاده های ایلام همزمان با رزمایش بزرگ قرارگاه ترافیکی اربعین حسینی، گفت: اقدامات خوبی در بهسازی جاده های ایلام در مسیر تردد زائران حسینی انجام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار تقی مهری در حاشیه بازدید از راههای مواصلاتی ایلام در مسیر تردد زائران حسینی افزود: برنامه ریزی های همه جانبه برای راهپیمایی بزرگ اربعین و نیز اقدامات لازم در راستای تأمین امنیت و آرامش زائران انجام شده است.
وی به وجود برخی مشکلات در مسیر 55 کیلومتری ایلام – مهران به علت کوهستانی بودن مسیر اشاره کرد و گفت: این محور نسبت به سال گذشته تغییر زیادی داشته و توسعه زیرساخت ها به خوبی انجام شده است .
رئیس پلیس راهور ناجا به اجرای رزمایش بزرگ اربعین از روز اول آذرماه با حضور رده های مختلف انتظامی استان و ناجا در پایانه مرزی مهران خبرداد و گفت: این رزمایش با هدف هماهنگی و آمادگی برای پذیرایی از زائران اربعین اجرا می شود.
رزمایش بزرگ قرارگاه ترافیکی اربعین حسینی با حضور برخی مسئولان کشوری و لشکری و همچنین مسئولان استان و شهرستان، ساعت 10 روز یکشنبه اول آذر ماه - 10 روز مانده به اربعین - در شهر مهران برگزار خواهد شد.
اجتمام(1)9105** 1200

نظر شما