شناسهٔ خبر: 67665249 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی:

سه هزار کیلومتر از محورهای خراسان جنوبی تسطیح شد

بیرجند-معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از تسطیح راه های روستایی استان به طول سه هزار کیلومتر از ابتدای سال جاری خبرداد.  

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی محمد فدوی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: از ابتدای سال جاری ۳۰۰۰ کیلومتر از محورهای روستایی استان جهت افزایش ایمنی در عبور و مرور، تسطیح و ۱۴۳ کیلومتر نیز شانه سازی شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با بیان اینکه راه‌های ارتباطی از مهمترین عوامل توسعه‌ای هر منطقه محسوب می‌شوند، ادامه داد: همواره بهبود وضعیت راههای روستایی با بکارگیری تمامی تجهیزات و امکانات مورد توجه قرار دارد.

فدوی با اشاره به جاری شدن سیلاب در ابتدای سال در استان و تخریب قسمتی از راه‌های سطح استان، اظهار داشت: به منظور تسهیل در تردد و حمل و نقل روستاییان و همچنین ایمن‌سازی راه‌ها، عملیات تسطیح و مرمت راه‌های روستایی با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری ۷۱۰ کیلومتر لایروبی، تنقیه آبروها و بازگشایی دهانه پل‌ها، ۶۳ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی و ۱۵۲ کیلومتر ریزش برداری انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: هرساله در چندین نوبت این مسیرها توسط راهداران استان جهت آسایش و رفاه کاربران، تسطیح و موج تراشی می‌شود.

نظر شما