شناسهٔ خبر: 9339546 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استقرار 25 تيم امدادي در مسير تردد زائران در ايلام

صاحب‌خبر - ایلام/ خبرگزاری صدا و سیما/
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: از امروز 25 تیم امدادی این جمعیت به منظور ارایه خدمات به زائران حسینی(ع) در جاده های مسیر تردد زوار اربعین حسینی در این استان بویژه مسیر ایلام به مهران مستقر شدند.
محمد سلیمانی با بیان اینکه این پایگاه ها در جاده های ارتباطی دهلران، دره شهر، ملکشاهی، شباب، قلاجه و مهران مستقر هستند افزود: از این تعداد 10 تیم در جاده ایلام - مهران مستقر هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام همچنین از استقرار 20 تیم امداد موتوری در پایانه مرزی مهران خبر داد و گفت: این تیم ها با هدف سهولت در امداد رسانی علاوه بر پایگاه های امداد جاده ای در مرز مهران مستقر شده اند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام همچنین از اسقرار بالگرد جمعیت هلال احمر در روزهای نزدیک به اربعین حسینی در پایانه مرزی مهران خبرداد.
سلیمانی افزود: جمعیت هلال احمر استان علاوه بر خدمات امدادی در حوزه اسکان زائران نیز با دیگر دستگاههای خدمات رسان همکاری دارد.
مرز بین المللی مهران در 90 کیلومتری جنوب استان ایلام کانون اصلی و مهم تردد زائران حسینی است سال گذشته در ایام منتهی به اربعین بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر عزادار برای شرکت در آیین های سوگواری و زیارت عتبات عالیات از این مرز به کشور عراق سفر کردند که پیش بینی می شود، این میزان اربعین امسال تا دو میلیون نفر افزایش یابد.
0002

نظر شما