شناسهٔ خبر: 9335166 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

رزمایش بزرگ‌ترافیکی اربعین درمرزمهران

صاحب‌خبر -
با حضور فرماندهان انتظامی کشوری و استان ایلام، رزمایش بزرگ ترافیکی اربعین در مرز مهران آغاز شد.
سردار علی دولتی فرمانده انتظامی استان ایلام صبح یکشنبه در حاشیه آغاز به کار قرارگاه ترافیکی اربعین اظهار داشت: نیروی انتظامی در بخشهای مختلف تمامی تمهیدات لازم را برای خدمات رسانی به زوار در ایام اربعین و در مرز مهران به کار گرفته است.

به گزارش مهر، وی بیان داشت: قرارگاه ترافیکی اربعین امروز در شهرستان مهران با حضور فرماندهان نیروی انتظامی کشور از جمله سردار مهری رئیس پلیس راهور ناجا و با همکاری پلیس راه، نیروی انتظامی، پلیس راهنمایی و رانندگی، هلال احمر، اورژانش و.. کار خود را آغاز کرده است.

سردار دولتی با اشاره به اینکه هدف از این رزمایش ارائه خدمات بهتر، مناسب‌تر و روان‌تر در امور ترافیکی در حوزه‌های جابه‌جایی مسافر، تردد و ایمنی جاده‌هاست، افزود: نیروی انتظامی با تشکیل قرارگاه اربعین حسینی در حوزه‌های ترافیکی و انتظامی برنامه‌هایی را در مرزهای مهران برگزار می کند.

وی بیان داشت: یکی از نکات مهم این قرارگاه بحث خدمات ترافیکی به زائران، تسهیل در عبور و مرور و پیشگیری از تصادفات جاده‌ای است.

وی تصریح کرد: از مردم و زائران نیز می خواهیم حتما با ویزا و گذرنامه به مرز مهران مراجعه کنند چراکه از ورود بدون ویزا و گذرنامه جلوگیری می شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام عنوان کرد: استان ایلام و شهرستان مهران به عنوان مهمترین و امن ترین مرز زمینی کشور شاهد بیشترین تردد زائران است و تمامی رده های مختلف نیروی انتظامی در مرز مستقر هستند.

برچسب‌ها:

نظر شما