شناسهٔ خبر: 9334988 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار ایلام:

ایلامی ها آماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی هستند

ایلام - استاندار ایلام با تاکید بر اینکه مردم استان ایلام و خصوصا شهرستان مهران آماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی هستند، گفت: زوار ۲۱ استان کشور از مرز مهران عبور می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا مروارید صبح یکشنبه در رزمایش بزرگ اربعین در شهرستان مهران اظهار داشت: استان ایلام و شهرستان مهران با تمامی امکانات، تجهیزات، ستادهای مختلف و همراهی مردم آماده پذیرایی و استقبال از زوار اربعین حسینی است.

وی بیان داشت: بخش مهمی از مشکلات حوزه زیرساختهای شهرستان مهران در حوزه راه، گیتهای ورود و خروج حل شده و قطعا مشکلات نسبت به سال گذشته کمتر است.

استاندار ایلام با تشکر از مهمان نوازی بسیار خوب مردم استان ایلام در اربعین سال گذشته برای خدمات رسانی به زوار، عنوان کرد: این امر قطعا در سال جاری نیز با مشارکت بیشتری انجام خواهد شد و مشکلاتی در بحث تغذیه و اسکان زوار وجود نخواهد داشت.

مروارید تصریح کرد: مرز مهران به عنوان امن ترین و نزدیک ترین مرز زمینی کشور به عتبات عالیات، مورد استقبال بیش از ۷۰ درصد زوار ۲۱ استان کشور قرار می گیرد.

وی با اشاره به مسیر ارتباطی مهران به ایلام اظهار داشت: بیش از ۳۰ درصد مشکلات مسیر ارتباطی ایلام به مهران و نقاط حادثه خیز مسیر حل شده و تا پایان سال ۹۵، همه این مسیر بهسازی و تعریض می شود.

استاندر ایلام در خاتمه افزود: دستگاه های انتظامی، درمان، هلال احمر، اورژانس، شهرداری ها و ... شهرستان مهران در حال حاضر به صورت تمام وقت مشغول خدمات رسانی هستند.

نظر شما