شناسهٔ خبر: 9333153 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس پلیس راهور تاکید کرد:

ضرورت فراهم شدن امکانات برای کاهش ترافیک در محور ایلام -مهران

ایلام - رئیس پلیس راهور ناجا بر ضرورت فراهم شدن امکانات برای کاهش ترافیک در محور ایلام -مهران تاکید کرد و گفت: رانندگان به علائم راهنمایی و رانندگی توجه جدی داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار تقی مهری صبح یکشنبه در رزمایش بزرگ ترافیکی اربعین در مرز مهران اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه کشور با تمامی امکانات آماده خدمات رسانی به زوار اربعین در مرزهای مهران، چذابه و شلمچه است.

وی بیان داشت: خوشبختانه مشکلات مسیر ارتباطی ایلام به مهران نسبت به سال گذشته کمتر شده و تمامی امکانات لازم از جمله استقرار جرثقیل نسبت به جابجایی وسایل نقیله برای کاهش بار ترافیکی مسیر تدارک دیده شده است.

رئیس پلیس راهور ناجا ضمن تاکید بر ضرورت توجه رانندگان به علائم راهنمایی و رانندگی در طول مسیر، عنوان کرد: رانندگان حتما در مسیر ایلام به مهران با توجه به دو طرفه بودن مسیر از سبقت و سرعت غیرمجاز خودداری کنند.

مهری عنوان کرد: مسئولان تمهیدات لازم برای حمل و نقل زوار به خصوص در مسیر بازگشت پیش بینی کنند تا از بروز ترافیک در مسیرهای استان و شهرستان مهران جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: خودروهای شخص حتما با تجهیزات و مدارک کامل به مرز مهران سفر کنند و از همان ورودی شهر وسایل نقیله خود را در مراکز معین شده، پارک کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا در خاتمه با تاکید بر اینکه زوار حتما با گذرنامه و ویزا به مرز مهران سفر کنند، افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه با تمامی تجهیزات و امکانات برای خدمت رسانی به زوار آماده است.

نظر شما