شناسهٔ خبر: 923535 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

خبرگزاری شبستان: معاون آمادگی و مقابله سازمان بحران کشور، از توزیع ۴هزار و ۳۰۰ تخته چادر بین زلزله زدگان شهرستان های آبدانان و دهلران خبر داد.

خبرگزاری شبستان: معاون آمادگی و مقابله سازمان بحران کشور، از توزیع ۴هزار و ۳۰۰ تخته چادر بین زلزله زدگان شهرستان های آبدانان و دهلران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام و به نقل از روابط عمومی فرمانداری دهلران، مرتضی اکبرپور، شامگاه سه شنبه در نشست ستاد بحران دهلران، گفت: این تعداد چادر برای اسکان آسیب دیدگان زمین لرزه روز گذشته آبدانان، مورموری و دهلران پخش شد.


وی، با بیان اینکه 8 اقامتگاه اضطراری هر یک به گنجایش 50 خانوار تاکنون در مناطق زلزله زده شهرستان آبدانان دایر شده است، افزود: 2 اقامتگاه نیز در بخش مورموری به ظرفیت اسکان 100 خانوار راه اندازی شده است.


اکبرپور، با اشاره به اینکه 2 اقامتگاه دیگر نیز برای اسکان زلزله زدگان شهرستان دهلران به ظرفیت 100 خانوار دایر شده است، گفت: در نشست امروز ستاد بحران شهرستان دهلران، گزارش فعالیت ها و اقدام های دستگاه های مختلف خدمات رسان به آسیب دیدگان زمین لرزه برای آگاهی و نتیجه گیری لازم به معاون آمادگی و مقابله سازمان بحران کشور ارائه شد.


معاون آمادگی و مقابله سازمان بحران کشور، ابراز کرد: مشکلات و کمبودها نیز در این نشست مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت و برای تصمیم گیری به مقام های بالادستی منعکس می شود.


فرماندار دهلران، نیز در این نشست گفت: در نشست ستاد بحران شهرستان با حضور معاون آمادگی و مقابله سازمان بحران کشور تمام خدمات و اقدام های انجام شده در مناطق زلزله زده تشریح و نیازمندی های شهرستان نیز در حوزه های مختلف اعلام شد.


امید علی سبزی، تصریح کرد: با همت مدیریت ارشد استان و توجه مسوولان سازمان بحران کشور به این شهرستان هرچه زودتر مشکلات و کمبودهای مردم آسیب دیده از زمین لرزه رفع شود.


روز گذشته دو زمین لرزه شدید با قدرت 6،1 و 5.8 ریشتر بخش های مورموی و موسیان شهرستان های آبدانان و دهلران را لرزاند که خسارت بسیاری به منازل مسکونی، تجاری، ساختمان های اداری و تاسیسات زیربنایی این دو منطقه وارد کرد.


زمین لرزه آبدانان در جنوب خاوری استان ایلام با وارد کردن خسارت به 12 هزار و 500 واحد مسکونی باعث مجروح شدن 375 نفر شد.


پایان پیام/


 

برچسب‌ها:

نظر شما