شناسهٔ خبر: 69266797 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

هم‌سفر با کاپیتان مالت ایچ در مسیری ماجراجویانه؛ نگاهی به کمپین نوشیدنی مالت ایچ

برند مالت ایچ در تابستان امسال با رونمایی از کمپینی خلاق و ماجراجویانه با شعار “این یک داستان نوشیدنی‌ست” به افزایش آگاهی و تعامل مخاطبان خود پرداخت. این کمپین که در دو فاز تبلیغات محیطی و دیجیتال اجرا شد، تجربه‌ای جذاب و متفاوت را برای علاقه‌مندان رقم زد.

صاحب‌خبر -

ایلنا: رونمایی از کمپین خلاقانه با حضور کاپیتان مالت ایچ مالت ایچ، برند پیشرو در نوآوری و خلاقیت، کمپین جدید خود را در تابستان سال جاری با محوریت کاراکتر کاپیتان مالت ایچ آغاز کرد. این کمپین 360 درجه که هدف آن افزایش آگاهی از برند و تعامل بیشتر با مخاطبان بود، از اوایل مرداد ماه کلید خورد و تا آبان ماه ادامه دارد.

 
طراحی کمپین در دو فاز: تبلیغات محیطی و دیجیتال کمپین “این یک داستان نوشیدنی‌ست” در دو فاز اصلی طراحی شده بود. در فاز اول، تبلیغات محیطی و تلویزیونی با طراحی بیلبوردها و سناریوهای جذب‌کننده، لذت نوشیدن مالت ایچ را به تصویر می‌کشیدند. این تبلیغات توجه مخاطبان را در تهران و دیگر شهرهای بزرگ کشور به خود جلب کرده و تجربه‌ای لذت‌بخش را به نمایش گذاشتند.

 

هم‌سفر با کاپیتان مالت ایچ در مسیری ماجراجویانه؛ نگاهی به کمپین نوشیدنی مالت ایچ

 
تعامل دیجیتالی با گیمیفیکیشن و افزایش مشارکت کاربران در فاز دوم، مالت ایچ با بهره‌گیری از گیمیفیکیشن، تعامل بیشتری با کاربران برقرار کرد. داستان بازی دیجیتال حول سفر کاپیتان مالت ایچ به جزیره‌ای ناشناخته بود که در آن مخاطبان با مواجهه با چالش‌ها و موانع مختلف، به کمک کاپیتان می‌شتافتند. این مشارکت کاربران را به سطح بالاتری از تعامل با برند رساند و پیج اینستاگرام مالت ایچ را با استقبال گسترده‌ای مواجه ساخت.
 
اوج ماجرا با درگیری در چالش نهایی در مرحله نهایی، شرکت کنندگان با چالش برخورد کشتی با کوه بزرگ یخ مواجه شدند. آنها باید با ورود به یک لندینگ‌پیج اختصاصی و شرکت در مأموریت گروهی، مسیر کشتی را برای رسیدن به جزیره و دست‌یابی به گنج هموار می‌کردند.

 

هم‌سفر با کاپیتان مالت ایچ در مسیری ماجراجویانه؛ نگاهی به کمپین نوشیدنی مالت ایچ

 
نتایج کمپین و جوایز جذاب برای شرکت‌کنندگان کاپیتان و مخاطبان در نهایت به جزیره ناشناخته رسیدند و جوایز به ارزش 30 میلیون تومان به 6 نفر از شرکت‌کنندگانی که تا پایان کمپین همراه بودند، تعلق گرفت. این تجربه ماجراجویانه و ایده نوآورانه کمپین درصد بالایی از تعامل با مخاطبان را به همراه داشت.
 
بازخورد مثبت و افزایش آگاهی از برند طبق نظرسنجی‌ها و بازخوردهای کاربران، کمپین مالت ایچ توانست با داستان‌سرایی خلاق و ایجاد فضایی هیجان‌انگیز، توجه و علاقه‌مندی به برند مالت ایچ و کاراکتر آن را به طور قابل‌توجهی افزایش دهد.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما