شناسهٔ خبر: 68673647 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدینه الجواد، یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره مشهد

سفر به مشهد مقدس و اقامت در بهترین هتل های مشهد، یکی از برنامه‌هایی است که به زمان و سلیقه خاصی محدود نمی‌شود. مهم‌ترین قطب گردشگری مذهبی کشور به شمار می‌آید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از هتل مدینه الجواد مشهد، جاذبه‌های فرهنگی چون آرامگاه فردوسی، مهدی اخوان ثالث، استاد شجریان،‌ مسجد گوهر شاد و موزه‌های متعدد گوشه‌هایی از تاریخچه مشهد را رقم می‌زند. همچنین مجاورت شهر با مکان های طبیعی مانند ییلاقات شاندیز و طرقبه، زشک، روستای کنگ، غار مغان، آبشار قره سو، هفت حوض و سد چالیدره مشهد را به یکی از اولین مقاصد تفریحی مسافران در ایران و در منطقه تبدیل کرده است.

آیا قصد سفر به مشهد را دارید؟ آیا به دنبال بهترین هتل های مشهد جهت اقامتی آرام و باکیفیت هستید؟ جهت آشنایی بیشتر با هتل مدینه الجواد مشهد، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

بهترین هتل ۴ ستاره مشهد کجاست؟

هتل مدینه الجواد مشهد در فاصله ۳۰۰ متری حرم مطهر و مشرف به بارگاه حضرت رضا(ع) بنا شده است. واحدهای اقامتی مجموعه در ۱۰ طبقه در دو برج شرقی و غربی با اتصال دو بلوک مجزا از طریق ساباط شامل ۱۲۶ اتاق و آپارتمان با ظرفیت و امکانات متنوع تعبیه شده‌اند. همچنین سایر امکانات هتل لوکس و ۴ ستاره مدینه الجواد عبارتند از: لاندری مجهز، مجموعه آبی و ورزشی، خدمات ماساژ، کافی شاپ و باغ بام. پارکینگ مجموعه نیز، جهت آسایش و سرویس‌دهی هرچه بهتر به میهمانان هتل مدینه‌الجواد طراحی و ساخته شده است.

زائران و گردشگران گرامی، که با هدف زیارت، سیاحت و گشت و گذار به همراه خانواده و دوستان خود به مشهد سفر می‌کنند، می‌توانند در بهترین هتل های مشهد اقامت گزیده و از امکانات رفاهی درجه یک آنها بهره‌مند شوند.

امکانات هتل مدینه الجواد مشهد

یک اقامت ایده‌آل در بهترین هتل مشهد، در گرو ارائه بهترین و لوکس‌ترین خدمات و امکانات رفاهی به گردشگران و زائران است. افراد با هدف سپری نمودن سفری امن و آرام، اقامتگاه مدنظر خود را از میان گزینه‌های اقامتی متنوع و متعدد این شهر انتخاب می‌کنند. هتل مدینه الجواد مشهد، علاوه بر فاصله بسیار نزدیک خود به بارگاه مطهر رضوی، امکانات متعددی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد، که در ادامه به بررسی مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم:

رستوران‌ های هتل مدینه الجواد

این هتل لوکس و ۴ ستاره، دارای دو رستوران یاس و پگاه با ظرفیت و چیدمان متفاوت است، که در سه وعده صبحانه، ناهار و شام در ساعات مشخص شبانه روز از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. رستوران یاس با دید مستقیم به حرم مطهر به همراه سرو بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی با طعم و مزه‌ی دلپذیر با ظرفیت ۱۲۰ نفر آماده پذیرایی میهمانان گرامی می‌باشد. رستوران پگاه نیز، در فضایی دنج به همراه سرو بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی با ظرفیت ۶۰ نفر آماده پذیرایی از میهمانان گرانقدر می‌باشد.

این رستوران‌ها منویی کامل شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در اختیار گردشگران عزیز قرار می‌دهند. همچنین فضای تمیز و شیک این غذاخوریب‌ها نظر بسیاری از مهمانان را به خود جلب کرده است. از دیگر ویژگی‌های رستوران‌های بهترین هتل مشهد، می‌توان به بوفه تکمیل صبحانه و منظره بسیار زیبا رو به گنبد طلایی بارگاه مطهر امام هشتم اشاره نمود.

مدینه الجواد، یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره مشهد

کافی شاپ های هتل مدینه الجواد

مهمانان گرامی هتل مدینه الجواد مشهد، می‌توانند در ساعات مشخصی از شبانه روز جهت معاشرت و گذر باکیفیت زمان، داخل کافی‌شاپ‌های مجموعه به صرف آیتم‌های متنوع و جذاب کافه بنشینند.

در بلندای شهر با فضایی گرم و صمیمی رو به بارگاه ملکوتی امام رئوف با سرو انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای فرنگی با ظرفیت ۱۰۰ نفر در کافه باغ بام سلام مجموعه در خدمت مهمانان گرامی هتل مدینه‌الجواد هستیم. کافی شاپ لابی هتل نیز، با ظرفیت ۳۰ نفر آماده پذیرایی از میهمانان هتل در طول شبانه روز می‌باشد.

امکانات آبی و مجموعه ورزشی هتل مدینه الجواد

یکی از مهمترین امکانات بهترین هتل مشهد و از بهترین تفریحات افراد در طی سفر، استفاده از استخر و سایر امکانات آبی مجموعه است. هتل مدینه الجواد مشهد علاوه بر استخر تمیز و مجهز به سیستم تصفیه قدرتمند، از سایر امکانات آبی از قبیل سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، استخر کودکان و کافی شاپ مجزا در مجموعه آبی برخوردار است. در دو طبقه مجزا برای تجربه‌ای دلپذیر و رهایی از استرس با مجرب‌ترین درمانگرها در کنارتان هستیم.

همچنین حفظ سلامت بدن و رعایت روتین ورزشی، حتی در طی سفر، برای بسیاری از مهمانان از اهمیت بالایی برخوردار است؛ از این رو، هتل ۴ ستاره مدینه الجواد به عنوان یکی از بهترین هتل های مشهد، مجموعه ورزشی را با مجهزترین و بهترین امکانات و دستگاه‌ها برای استفاده مهمانان تعبیه نموده است.

سالن ماساژ هتل مدینه الجواد

به نظر شما چه چیزی خستگی یک روز کامل گشت و گذار در سفر را رفع می‌کند؟ پیشنهاد هتل مدینه الجواد به مهمانان مجموعه، استفاده از خدمات حرفه‌ای ماساژ به همراه تیم مجرب و دانش آموخته است. مهمانان گرامی می‌توانند طی ساعات مشخصی از شبانه روز از سالن ماساژ و انواع خدمات آن بهره‌مند شوند.

پارکینگ اختصاصی هتل مدینه الجواد

بسیاری از زائران و گردشگران، جهت سهولت در جابه‌جایی و کاهش هزینه‌های حمل و نقل، با اتومبیل شخصی خود به مشهد سفر می‌کنند. هتل ۴ ستاره مدینه الجواد، به عنوان یکی از بهترین هتل های مشهد، یک پارکینگ اختصاصی با ظرفیتی مناسب را برای مهمانان مجموعه در نظر گرفته است، که امنیت و راحتی مسافران را تامین می‌کند.

چطور در هتل مدینه الجواد مشهد اتاق رزرو کنیم؟

مهمانان می‌توانند جهت اقامت در یکی از بهترین هتل های  مشهد، متناسب با شرایط اقامت خود، در واحدهای اقامتی هتل، در دو دسته نرمال و وی آی پی به صورت اتاق‌های سینگل، دبل و تویین و آپارتمان‌های یک خواب، اقامت گزینند. اتاق‌ها مجهز به سیستم مدیریت هوشــمند ساختمان، صــندوق امانات شخصی، اینترنت پرسرعت، سیستم تلویزیون تعاملی ، وان، جکوزی و خدمات ۲۴ ساعته سرویس اتاق و دیگر ملزومات و خدمات ویژه هتل‌های مجلل هستند.

مدینه الجواد، یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره مشهد

زائران و مسافران گرامی می‌توانند جهت رزرو واحدهای اقامتی، از طریق سایت هتل مدینه الجواد مشهد یا از طریق شماره‌های تماس‌ مجموعه ۰۹۱۵۲۷۵۸۴۸۴ و ۰۹۱۵۲۹۳۶۴۶۴ اقدام نمایند. همچنین مسئولین پذیرش هتل، به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مهمانان می‌باشند.

انتهای رپرتاژ آگهی

برچسب‌ها:

نظر شما