شناسهٔ خبر: 68423823 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

(تصاویر) شاسی‌بلند پرآپشن چینی که از دنا پلاس توربو اتوماتیک ارزان‌تر است!

وولینگ Starlight S رسماً به‌عنوان اولین شاسی‌بلند دوگانه بر اساس معماری Tianyu D شرکت SGMW معرفی شد. این خودرو با وزنی بین ۱۶۸۰ تا ۱۷۹۰ کیلوگرم، دارای ۱۹ ویژگی آئرودینامیکی برای دستیابی به ضریب درگ ۰٫۲۷۷ Cd است که برد خودرو را ۲۰ کیلومتر افزایش می‌دهد.

صاحب‌خبر -

خودروساز چینی وولینگ به‌تازگی شاسی‌بلند Starlight S خود را تحت سری Silver Label معرفی کرد.

به گزارش خبرآنلاین، وولینگ Starlight S رسماً به‌عنوان اولین شاسی‌بلند دوگانه بر اساس معماری Tianyu D شرکت SGMW معرفی شد. این خودرو با وزنی بین ۱۶۸۰ تا ۱۷۹۰ کیلوگرم، دارای ۱۹ ویژگی آئرودینامیکی برای دستیابی به ضریب درگ ۰٫۲۷۷Cd است که برد خودرو را ۲۰ کیلومتر افزایش می‌دهد.

شاسی‌بلند پرآپشن چینی که از دنا پلاس توربو اتوماتیک ارزان‌تر است!

نوع برقی این خودرو از یک موتور الکتریکی در جلو با قدرت ۲۰۱ اسب بخاری و گشتاور ۳۱۰ نیوتن متری و یک بسته باتری ۶۰ کیلووات ساعتی استفاده می‌کند که برد ۵۱۰ کیلومتری را ارائه می‌دهد. وولینگ ادعا کرده که استارلایت S با شارژ سریع به مدت ۱۵ دقیقه می‌تواند برد را تا ۲۰۰ کیلومتر افزایش دهد. در حالت شارژ آهسته، ۱۰ ساعت طول می‌کشد تا باتری از ۲۰٪ به ۸۰٪ پر شود.

شاسی‌بلند پرآپشن چینی که از دنا پلاس توربو اتوماتیک ارزان‌تر است!

نوع پلاگین هیبریدی از یک موتور ۱٫۵ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۳۰ نیوتن متر و یک موتور الکتریکی ۲۰۱ اسب بخاری و ۳۱۰ نیوتن متر، متصل به گیربکس E-CVT استفاده می‌کند. دو بسته باتری ارائه می‌شود: ۹٫۵ کیلووات ساعت و ۲۰٫۵ کیلووات ساعتی که برد الکتریکی خالص را به ترتیب ۶۰ کیلومتر و ۱۳۰ کیلومتر ارائه می‌دهد. برد جامع رسمی این خودرو ۱۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است.

شاسی‌بلند پرآپشن چینی که از دنا پلاس توربو اتوماتیک ارزان‌تر است!

کابین خودرو دارای صفحه‌نمایش مرکزی ۱۵٫۶ اینچی، نمایشگر کیلومتر شمار ۸٫۸ اینچی و فرمان D کات است. سیستم‌عامل خودرو توسط یک سیستم‌عامل داخلی Ling پشتیبانی می‌شود که از به‌روزرسانی‌های OTA، تشخیص صدا و کنترل از راه دور توسط تلفن همراه پشتیبانی می‌کند. قابلیت‌های کمک رانندگی پیشرفته سطح ۲ نیز وجود دارد.

شاسی‌بلند پرآپشن چینی که از دنا پلاس توربو اتوماتیک ارزان‌تر است!

صندلی‌ها با مواد چرمی پوشانده شده‌اند و در تمام تریم‌ها، صندلی راننده به‌صورت استاندارد با قابلیت تنظیم برقی ۶ جهته ارائه می‌شوند. گرمایش و تهویه صندلی‌های جلو و گرمایش صندلی‌های عقب قابل سفارش هستند. شش کیسه هوا و ۲۳ فضای ذخیره‌سازی در سراسر خودرو به همراه سانروف پانوراما ۱٫۱۸ اینچی وجود دارد.

وولینگ استارلایت S با محدوده قیمت ۱۴ هزار تا ۱۸.۲۰۰ دلار (معادل ۸۳۰ میلیون تا یک میلیارد تومان) و در پنج تریم در هر دو نوع پلاگین هیبریدی و برقی عرضه می‌شود.

نظر شما