شناسهٔ خبر: 68397032 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی:

محرومیت‌زدایی از روستاها از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی از روستاها از آرمان‌های اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی است گفت: تلاش برای تحقق این امر در دولت‌های مختلف اولویت داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، تراب محمدی شب گذشته _سه‌شنبه ششم شهریور_ در سفر کاری یک روزه به شهرستان کلیبر در ملاقات با مردم روستای امیرآباد بخش آبش احمد اظهار کرد: محرومیت‌زدایی و بهره‌مندی همگان از امکانات از اهداف اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که در سایه تشکیل سازمان‌هایی همچون جهاد سازندگی و کمیته امداد بخش مهمی از آن محقق شد.

وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی روستائیان استان، افزود: امنیت غذایی شهرنشینان مدیون تلاش روستائیان در حوزه‌های دامداری، زراعت و باغبانی است.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: همه دولت‌ها موظف هستند به روستاها رسیدگی کنند که در سایه تلاش دولت‌های مختلف، وضعیت عمران و آبادانی روستاهای ما به هیچ‌وجه قابل مقایسه با رژیم طاغوت نیست.

محمدی با بیان اینکه دولت سیزدهم خدمات چشمگیری را به روستائیان ارائه کرده است، اضافه کرد: به طور قطع دولت چهاردهم نیز در راستای اهداف عدالت گسترانه خود اقدامات گسترده‌ای در راستای بهبود وضعیت معیشتی روستائیان انجام خواهد داد.

وی عنوان کرد: دولت در راستای کمک به تقویت بنیان زندگی و معاش روستائیان تلاشگر اقدامات گسترده‌ای انجام داده که خرید تضمینی گندم از جمله آن‌ها است.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: همه باید با هم‌افزایی در مسیر کمک به دولت چهاردهم حرکت کنیم.

نظر شما