شناسهٔ خبر: 68401465 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در پنجمین روز هفته دولت؛

بهره برداری از خانه بهداشت روستای گل کهریز گشایش

همدان_خانه بهداشت روستای گل کهریز با حضور نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی،فرماندار همدان،رئیس مرکز بهداشت شهرستان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ربیع‌یگانه رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان با اشاره به آغاز روند این خانه بهداشت از سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: این پروژه با اسکلت فلزی، سقف کامپوزیت و نمای آجری در مساحت عرصه ۳۸۲ متر مربع و متراژ اعیان به میزان ۱۰۰ متر مربع احداث شده‌است.

وی اعتبار هزینه شده در احداث این مرکز را ۳ میلیارد تومان از منابع استانی و دانشگاه علوم پزشکی همدان عنوان کرد و افزود: ۵۲۴ نفر در روستاهای گل‌کهریز، آب‌هندو و بارابند از خدمات بهداشتی این مرکز بهره‌مند می‌شوند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان «رشد سالمندی» را محور مهمترین دغدغه‌های حوزه سلامت در این روستا برشمرد و افزود: ۲۵ درصد جمعیت این روستا سالمند هستند و امیدواریم با اجرای قانون جوانی جمعیت، شاهد رشد آمار جمعیتی در سال‌های آتی باشیم.

وی به ارائه خدمات بهداشتی ویژه در این خانه بهداشت برای گروههای مادران، کودکان و سالمندان اشاره کرد و افزود: ارائه خدمات حوزه سلامت در این روستا به توسعه شاخص‌های انسانی و اجتماعی منجر خواهد شد.

نظر شما