شناسهٔ خبر: 68368782 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

قدردانی مدیران اپراتورهای ارتباطی از وزیر ارتباطات دولت سیزدهم

مدیران عامل اپراتورهای ارتباطی فعال در طرح فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها از تلاش‌های عیسی زارع‌پور، وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات قدردانی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، همزمان با شروع به کار دولت چهاردهم، محمدعلی یوسفی‌زاده، مدیرعامل آسیاتک، بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل، علیرضا صیدی مدیرعامل مبین‌نت، صابر فیضی مدیرعامل فناپ‌تلکام، محمدحسن شانه‌ساززاده، رئیس هیأت مدیره شاتل، ایمان میری، مدیرعامل‌های وب، مسعود بمانی‌پور، مدیرعامل پیشگامان ارتباطات، احمد بیدآبادی، مدیرعامل صبانت و حسین ملازاده، مدیرعامل رایتل در آخرین جلسه کنترل پروژه طرح فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها با اهدا لوح تقدیری به عیسی زارع‌پور، از او قدردانی کردند.

قدردانی از تلاش برای رفع انحصار در خدمات اینترنت ثابت

مدیران عامل اپراتورها با اشاره به تلاش‌های زارع‌پور در توسعه شبکه ارتباطات سیار و ثابت، از حمایت‌های او از طرح فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها و رفع انحصار در حوزه خدمات اینترنت ثابت، قدردانی کردند. آن‌ها همچنین از وزیر پیشین به دلیل صدور پروانه UNSP و فراهم‌سازی مقدمات اجرای آن با هدف آزادسازی تعرفه خدمات مبتنی بر فیبر نوری و ایجاد تحول در صنعت ارتباطی کشور تشکر کردند.

اتصال ۳۰۰ هزار خانوار به فیبر نوری

اپراتورهای ارتباطی کشور تاکنون بیش از هشت میلیون خانوار در ۲۵ استان کشور را تحت پوشش اینترنت فیبر نوری قرار داده‌اند. آسیاتک نیز طی دوسال اخیر، بیش از یک میلیون خانوار را تحت پوشش فیبر نوری قرار داده است. این اپراتور همچنین توسعه شبکه فیبر نوری در شهرهای جدید را آغاز کرده است که با پایان این پروژه، بیش از ۷۰ هزار خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرند. آسیاتک براساس الحاقیه پروانه UNSP، که اخیراً اپراتورها مکلف به اجرای آن شدند، متعهد شد تا پایان سال، اتصال ۳۰۰ هزار خانوار را به شبکه فیبر نوری فراهم کند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نظر شما