شناسهٔ خبر: 68234948 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مجلس:‌ «صادق‌مالواجرد» گزینه شایسته‌ای برای وزارت راه و شهرسازی است

تهران - ایرنا - نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی، «فرزانه صادق مالواجرد» را گزینه‌ای شایسته برای وزارت راه و شهرسازی دانست و گفت:‌ یکی از مزیت های بزرگ او این است که از بدنه و همجنس وزارت راه و شهرسازی است و نسبت به مسائل و مشکلات حوزه آگاه است.  

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، هادی محمدپور در گفت وگویی با اشاره به تخصص و تحصیلات «فرزانه صادق‌مالواجرد» افزود: وی بیش از دو دهه در وزارت راه و شهرسازی سابقه فعالیت حرفه ای دارد و پله پله از رده کارشناسی تا معاونت وزیر رشد کرده و یکی از مزیت های بزرگ او این است که از بدنه و همجنس وزارت راه و شهرسازی است و به مسائل و مشکلات حوزه آگاه است و تسلط کافی دارد.

وی با تاکید بر اینکه صادق‌مالواجرد موفق شده نظر مثبت کمیسیون تخصصی را کسب کند، تصریح کرد: او با حضور در کمیسیون اقتصادی و ارائه برنامه های خود توانست نظر مثبت اکثریت نمایندگان این کمیسیون را نیز جلب کند و در جلسات کمیسیون تخصصی عمران رای بالایی را به دست آورد.

به گفته عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، وزارت راه و شهرسازی مجموعه بسیار عظیمی است که مدیریت آن نیازمند حضور فرد توانمندی است که این ساختار را بشناسد.

محمدپور ادامه داد: در گذشته افرادی خارج از وزارتخانه به عنوان وزیر معرفی شدند که مشکلاتی را ایجاد کردند و زمان نسبتا طولانی سپری شد تا بتوانند با ساختار وزارت راه و شهرسازی ارتباط برقرارکنند. این مساله در حوزه راه و شهرسازی برای صادق مالواجرد وجود ندارد و وی می تواند علاوه بر هم افزایی بالا در وزارت راه و شهرسازی از معاونان توانمند استفاده کند.

به گفته وی، صادق‌مالواجرد می تواند وزارت راه و شهرسازی را به شکوفایی و عملکرد قابل قبولی برساند.

به گزارش ایرنا، فرزانه صادق‌مالواجرد روز یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ از سوی «مسعود پزشکیان» رئیس جمهوری دولت چهاردهم به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برای گرفتن رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

صادق مالواجرد که تنها بانوی پیشنهادی برای تصدی مسئولیت وزارت در دولت چهاردهم است،‌ پیش از این به عنوان دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی در این وزارتخانه فعالیت داشته است.

نظر شما