شناسهٔ خبر: 68226706 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس:

عملکرد مثبت «فرزانه صادق» در وزارت راه و شهرسازی ادامه خواهد یافت

تهران- ایرنا- نایب رئیس دوم کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه «فرزانه صادق» وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی فردی متخصص است، گفت: در صورت کسب رای اعتماد از مجلس، ایشان عملکرد موفقی خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

محمد بهرامی سیف آبادی در گفت‌وگو با ایرنا، درباره برنامه‌ها و توان مدیریتی «فرزانه صادق» وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم برای وزارت راه و شهرسازی، اظهار کرد: نظر من برای وزارت ایشان مثبت است؛ وزرا باید ویژگی‌های خاصی داشته باشند که بیشتر آنها حول برنامه‌ریزی، تدبیر و اقتدار مدیریتی است و جمع‌بندی من از توان خانم صادق در این موارد مثبت است.

وی با اشاره به اینکه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در این حوزه سابقه تحصیل مرتبط و فعالیت متوالی در وزارت راه و شهرسازی دارد، افزود: کمیسیون انرژی درباره خانم صادق نظر همراهی دارد و پیش‌بینی می‌کنیم ایشان موفق شود رای اعتماد از مجلس بگیرد.

عضو کیمسیون انرژی همچنین درباره تخریب‌های جنسیتی ایشان، گفت: در برخی موارد این موضوعات مطرح می‌شود، اما ایشان فردی متخصص است و سابقه کار حرفه‌ای تا سطوح عالی در وزارت راه و شهرسازی دارد. تا جایی که بررسی کردیم در گذشته ایشان موردی نبوده که به‌واسطه جنسیتشان عملکرد منفی داشته باشند. ایشان با همین شرایط عهده دار یکی از کلیدی‌ترین معاونت‌های وزارتخانه بودند. در نتیجه با توجه به اقتدار و شناختی که از حوزه دارند پیش‌بینی می‌شود در آینده نیز عملکرد مثبتی در وزارت راه و شهرسازی داشته باشند.

به گزارش ایرنا، فرزانه صادق مالواجرد روز یکشنبه،‌ ۲۱ مردادماه ۱۴۰۳ از سوی «مسعود پزشکیان» رئیس جمهوری دولت چهاردهم به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برای گرفتن رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

صادق مالواجرد که تنها بانوی پیشنهادی برای تصدی مسئولیت وزارت در دولت چهاردهم به شمار می‌آید،‌ پیش از این به عنوان دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی در این وزارتخانه فعالیت داشته است.

نظر شما