شناسهٔ خبر: 67979642 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آماده‌باش ۳۵۰ کارشناس عملیاتی اورژانس‌ در مراسم وداع با شهید اسماعیل هنیه

مبینا آقاخانی

رئیس سازمان اورژانس استان تهران از آماده‌باش این سازمان در مراسم وداع با شهید مقاومت اسماعیل هنیه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، محمد اسماعیل توکلی، ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت حماس به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، از تمهیدات این سازمان برای برگزاری مراسم اقامه نماز بر پیکر این مجاهد، تشییع و وداع با شهید مقاومت با حضور عموم مردم در تهران خبر داد و گفت: ناوگان اورژانس استان تهران از ساعات اولیه صبح فردا پنجشنبه ۱۱ مردادماه، تا پایان مراسم در مسیر تشییع مستقر هستند.

️وی با اشاره به آماده باش ناوگان اورژانس افزود: ۵۰ دستگاه آمبولانس، ۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۷۰ دستگاه موتورلانس، خودروی ارتباطات رادیویی سیار ، ۲۰ دستگاه خودروی فرماندهی و ۴ خودروی پشتیبان عملیات و دو دستگاه کلینیک سیار در قالب بیش از ۳۵۰ کارشناس عملیاتی در این مراسم آماده خدمت رسانی هستند.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران ادامه داد: دو فروند بالگرد و یک هواپیمای جت بال ثابت ،مرکز هدایت عملیات بحران (EOC)، مرکز ارتباطات اعزام و راهبری عملیات، پایگاه های اورژانس استان تهران، مراکز درمانی، مراکز آمبولانس خصوصی  و مدیران و مسئولان ارشد این سازمان در طول برگزاری مراسم در حالت آماده باش کامل هستند.

توکلی گفت که شهروندان در صورت بروز هرگونه نیاز احتمالی به خدمات فوریت های پزشکی می‌توانند با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند یا به اکیپ‌های مستقر در مراسم مراجعه کنند.

انتهای پیام

نظر شما