شناسهٔ خبر: 67957739 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

خلیج بلبرینگ؛ نمایندگی فروش محصولات skf اصل

ما در گروه صنعتی خلیج بلبرینگ با بیش از دو دهه سابقه در عرصه واردات بلبرینگ، مفتخریم که تأمین‌کننده بلبرینگ SKF برای مصرف‌کنندگان و صنایع کشور عزیزمان ایران باشیم. ما در این مدت همواره تلاش کرده‌ایم تا بلبرینگ SKF اصل را با قیمت‌های مناسب به صنعتگران و مصرف‌کنندگان این برند مطرح عرضه کنیم.

صاحب‌خبر -

برند SKF مخفف عبارت Svenska Kullager Fabriken، از کشور سوئد می باشد که در سال ۱۹۰۷میلادی در شهر یوتبری راه اندازی شده است. بنیان گذاران این برند اشخاص Sven Wingquist و Axel Carlander بوده اند و مدیر عامل اجرایی این شرکت سوئدی و رئیس هیئت مدیره آن به ترتیب تام یوهان استون و لیف اوستلینگ هستند. این برند بیش از ۱۷۰۰۰ کارخانه تولیدی در ۱۳۰ کشور جهان دارد که بالغ بر ۴۰۰۰۰ نفر در این کارخانجات، مشغول بکار هستند.

همانطورکه گفته شد، skf یک شرکت سوئدی است که مقر اصلی این شرکت و بخشی از تولیداتش نیز در آن قراردارد. همچنین این شرکت بیش از ۱۰ کارخانه تولیدی در سوئد داشته و دارای بیش از ۶۰ سایت تولید در سراسر جهان است.

چرا باید از نمایندگی فروش مجاز SKF خرید کنید؟

به دلیل شرایط خاص کشور و عدم حضور نمایندگی شرکت SKF در ایران، متأسفانه محصولات تقلبی این شرکت به‌وفور در بازار یافت می‌شوند. به عقیده ما صنعتگران و مشتریان حق دارند در قبال هزینه‌ای که می‌کنند از بلبرینگ SKF اصل و باکیفیت بهره‌مند شوند. زیرا خرید جنس تقلبی علاوه بر زیان آنی مالی که در پی دارد؛ ممکن است باعث ازکارافتادگی دستگاه و تحمیل خسارت‌های سنگین مالی و جانی شود.

ما در خلیج بلبرینگ سال‌هاست که به تأمین و فروش بلبرینگ SKF می‌پردازیم و در این مدت تأمین‌کننده بلبرینگ SKF برای مصرف‌کنندگان و مراکز صنعتی کشور بوده‌ایم. ما نیازهای بازار داخلی از برند SKF را شناسایی کرده و اقدام به تهیه و واردات آن‌ها از طریق نمایندگی بلبرینگ SKF در اروپا و کشورهای همسایه می‌کنیم.

محصولات برند skf

از محصولات این برندکه معمولا در نمایندگی skf وجود دارد می توان به بلبرینگ ها و یاتاقان ، رولبرینگ ، هوزینگ ، گریس و روغن‌های صنعتی و … اشاره کرد . در شرکت فوق به طور معمول هر نوع بلبرینگ و غلتکی که ساخته می شود در قسمت های گوناگون استفاده می شود و تنوع نیازها و برنامه های عملیاتی را برطرف می کند.

بلبرینگ skf

بلبرینگ SKF یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین انواع بلبرینگ صنعتی در جهان هستند؛ این بلبرینگ ها توسط شرکت سوئدی SKF تولید می شوند که یکی از پیشروترین تولیدکنندگان بلبرینگ در جهان است.

کاسه نمد skf

کاسه نمد یکی از محصولات حیاتی در صنعت خودروسازی و سیستم‌های هیدرولیکی است که توسط گروه صنعتی خلیج بلبرینگ عرضه می‌شود. این گروه تحت عناوین مختلف و انواع متنوعی از کاسه نمد به بازار معرفی شده است، از جمله کاسه نمد SKF که به دلیل استحکام بالا و توانایی تحمل فشار زیاد روغن، به‌ویژه در فرمان هیدرولیک اتومبیل و پمپ‌های فشار قوی، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاسه نمدها (oil seal) علاوه بر درزبندی و عایق‌سازی، وظایف دیگری همچون جلوگیری از ورود گرد و غبار و حفظ روغن سیال را بر عهده دارند. این قطعات با استفاده از ویژگی‌های خود، به طور کامل از بروز نشت سیال در اطراف شفت‌های چرخان جلوگیری می‌کنند و از ورود ذرات آلوده و غبار به داخل سیستم جلوگیری می‌کنند.

گریس skf

گریس SKF یکی از بهترین گریس‌ها در جهان است که توسط شرکتی سوئدی تولید شده و به سراسر دنیا عرضه می‌شود. انواع گریس SKF برای روانکاری انواع دستگاه‌ها در صنایع کاربرد دارد تا دوام و ماندگاری قطعات آنها را افزایش دهد. این محصول برای روغن‌کاری دستگاه‌های پرقدرت و پرفشار یک اقدام ضروری است، چراکه تاحد زیادی عملکرد دستگاه را بهبود می‌دهد.

سخن پایانی
برای تامین این قطعه کاربردی و استفاده آن در صنعت یا ماشین‌آلات صنعتی خود، می‎توانید به راحتی از طریق وبسایت خلیج بلبرینگ (khalijbearings.com) ثبت سفارش کرده و محصول را با ضمانت کیفیت و قیمت مناسب تحویل بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما