شناسهٔ خبر: 67929096 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی از تصفیه آسا

استفاده از انواع دستگاه تصفیه آب خانگی برای آب لوله کشی شهری و حفظ سلامت بدن از آلاینده های آلوده موجود در آب آشامیدنی تبدیل به ضرورت برای هر خانواده ای شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از تصفیه آسا، با این وجود هر دستگاهی با هر تکونولوژی امکان کاهش سختی آب و آلودگی های محلول در آن را نداشته و نیازمند بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با تکنولوژی اسمز معکوس خواهید بود تا املاح مضر آب همچون نیترات، نیتریت، آرسنیک، آلومینیوم و... را به طور کامل حذف نموده و طبق استاندارد جهانی بهداشت، میزان استاندارد مصرف آب در روز را در اختیار شما قرار دهد.

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

همانطور که گفته شد سیستم های مختلفی برای تصفیه آب آشامیدنی در بازار ایران عرضه میگردند که بهترین تصفیه آب خانگی با برند مینروا Minerva تایوانی و با تکنولوژی اسمز معکوس در سراسر ایران دارای نمایندگی رسمی و انحصاری شرکت تصفیه آسا میباشد. قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسا به همراه خدمات نصب و ارسال رایگان بوده و گارانتی طلایی بدون قید و شرط در تمام کشور از جمله  شهرهای تهران، کرج، اصفهان، اراک، ایلام، بندرعباس، بوشهر، شیراز، رشت، تبریز، سنندج، مشهد، کرمان، همدان، گرگان، یزد و... میباشد.

تصفیه آب اسمز معکوس

حرفه ای ترین روش برای حذف املاح مضر از آب لوله کشی شهری تکنولوژی اسمز معکوس است و بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی تصفیه آسا با قطعات درجه یک تایوانی اصل برند مینروا Minerva میباشد که توانایی کاهش سختی آب تا زیر 100 ppm طبق گواهی بین المللی کیفیت آب آشامیدنی را دارد. سیستم اسمز معکوس مینروا، ابتدا تمام املاح درشت و رسوبات و شن و ماسه و گل و لای و مواد مضر ریزتر از 0,0001 میکرون را حذف کامل نموده و سپس املاح معدنی مورد نیاز بدن انسان را حفظ مینماید. دستگاه تصفیه آب ro خانگی دارای پمپ قدرتمند و بی صدا و مخزن ذخیره تحت فشار است که آب تصفیه شده را در طول روز در اختیار شما قرار میدهد.

خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی از تصفیه آسا

تصفیه آب اولترافیلتراسیون

سیستم های الترافیلتراسیون UF توانایی کاهش سختی آب آشامیدنی را نداشته و فاقد ممبران اسمز معکوس که یک فیلتر تصفیه آب بسیار ریزبافت است میباشند. به همین جهت تکنولوژی اولترافیلتراسیون تنها املاح درشت از آب آشامیدنی را حذف کرده و نمیتواند سختی آب را طبق استاندارد برای سلامت بدن کاهش دهد. به همین منظور نمیتوان از آنها به عنوان بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی شرکت تصفیه آسا یاد نمود و این شرکت سیستم های الترافیلتراسیون را توصیه نخواهد کرد.

تصفیه آب فرابنفش

دستگاه تصفیه آب لامپ یو وی دار ، جزو تکنولوژی اسمز معکوس + یو وی RO+UV میباشد که علاوه بر حذف املاح مضر از آب چاه خانگی، توسط اشعه ماورابنفش به انگل زدایی و میکروب زدایی آب چاه پرداخته و آب چاه را برای نوشیدن به صورت کامل پاکسازی مینمایند. بهترین مارک تصفیه آب خانگی برای آب چاه تصفیه آب مینروا مدل ro8_uv است.

تصفیه آب قلیایی

همانطور که میدانید آب قلیایی چیست، یک دستگاه اب قلیایی خانگی پس از حذف املاح مضر از آب آشامیدنی، املاح معدنی مورد نیاز بدن انسان را حفظ نموده و سپس با افزایش پی اچ ph آب آشامیدنی علاوه بر جلوگیری از مضرات آب اسیدی، خواص و فواید نوشیدن آب یونیزه قلیایی که مهمترین آن خواص آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی است را برای شما فراهم می آورد. بهترین برند تصفیه آب خانگی برای قلیایی کردن آب آشامیدنی تصفیه آب مینروا مدل های Ro8_O2Plus و Ro7_Alkaline است.

برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی

بدون شک بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران با توجه به کیفیت آب آشامیدنی خروجی و کیفیت قطعات و همچنین شرکت عرضه کننده، آب تصفیه کن مینروا تایوان است که توسط نمایندگی رسمی دستگاه تصفیه آب شرکت تصفیه آسا در سراسر ایران به فروش میرسد.

تصفیه آب مینروا

قطعات تصفیه آب مینروا تایوانی درجه یک بوده و از یک پمپ و مخزن ذخیره تحت فشار بهره گیری مینماید. تکنولوژی تصفیه آب مینروا سیستم اسمز معکوس است و ممبران فیلمتک سیزده لایه ریزبافت برای حذف کامل املاح مضر باعث شده تا مینروا Minerva بهترین آب تصفیه کن خانگی در ایران محسوب شود. ضمن این که قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل تصفیه آسا با خدمات نصب رایگان در سراسر ایران و خدمات پس از فروش مادام العمر همراه است.

خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی از تصفیه آسا

تصفیه آب سافت واتر

تصفیه آب سافت واتر با قطعات ایرانی چینی تایوانی در بازار عرضه میشود و میتوان در لیست قیمت دستگاه تصفیه آب ایرانی تصفیه آسا محصولات 6 مرحله ای 7 مرحله ای و 8 مرحله ای سافت واتر Soft Water را مشاهده نمود. سافت واتر در مدل های اسمز معکوس و الترافیلتراسیون عرضه میگردد که برای تصفیه آب آشامیدنی مدل اسمز معکوس آن در میان انواع دستگاه تصفیه آب ایرانی مناسب است.

تصفیه آب سی سی کا

سی سی کا یک دستگاه تایوانی ایرانی است که معروف ترین مدل آن دستگاه 8 مرحله ای است که شامل هشت فیلتر تایوانی بوده و قیمت آب تصفیه کن خانگی سی سی کا از مدل های مینروا ارزان تر است با این حال کیفیت آب آشامیدنی برند مینروا و قطعات آن بهتر بوده و با کمی بودجه بیشتر میتوان از دستگاه آب شیرین کن خانگی مینروا استفاده نمود.

نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب

شرکت تصفیه آسا، نمایندگی عرضه و فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی ایرانی با قطعات درجه یک و خدمات پس از فروش و گارانتی طلایی بدون قید و شرط تمام قطعات میباشد که این امکان را به شما میدهد در هر کجای ایران به صورت اینترنتی و آنلاین، آب تصفیه کن مناسب منزل خود را انتخاب و خریداری نمایید. پیشنهاد میشود جهت اطلاع از قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در تصفیه آسا و مشخصات فنی انواع محصولات این شرکت با مشاورین فروش تماس برقرار نمایید. قیمت آب تصفیه کن خانگی تصفیه آسا در سراسر ایران توسط نمایندگی های رسمی این شرکت به صورت یکسان بوده و شما میتوانید با خیال راحت مقرون به صرفه ترین گزینه را برای خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی انتخاب نمایید. همچنین از دیگر خدمات این شرکت اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر تصفیه آب در تصفیه آسا و سرویس دوره ای میباشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما