شناسهٔ خبر: 67925680 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ایمن‌سازی ترافیکی تونل غدیر در دستور کار شهرداری قم ایمن‌سازی ترافیکی تونل غدیر در دستور کار شهرداری قم

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم گفت: تونل غدیر، در راستای ایمن‌سازی ترافیکی، تا پایان سال به سامانه‌های هوشمند مجهز می‌شود.

صاحب‌خبر -

 سید وحید محسنی گفت: برای اجرای این طرح نصب دوربین‌های نظارتی در داخل تونل در دستور کار است تا بتوان مسائلی نظیر کنترل سرعت وسایل نقلیه رصد شود.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم نصب تابلو‌های متغیر خبری را از دیگر اقدامات برای تونل غدیر عنوان کرد و افزود: با توجه به اهمیت این مسیر برای ورود به محدوده حرم مطهر و پارکینگ‌های اطراف آن، نیازمند امکانات ویژه‌تر برای راهنمایی زائران هستیم.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم محسنی همچنین با اشاره به اینکه توسعه دوربین خطوط ویژه فعلاً متوقف شده است، اضافه کرد: این خطوط در دست بازنگری هستند و پس از مشخص شدن جزئیات، این طرح هم اجرایی خواهد شد.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه هوشمندسازی نظارت ترافیکی در شهر موجب ارتقای سطح ایمنی و افزایش انضباط ترافیکی خواهد شد، گفت: در شهر قم به ۱۰۰ تقاطع همسطح هوشمند نیاز داریم.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم بیان کرد: یکی از مواردی که امسال در مورد توجه است، توسعه سامانه ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز است.

نظر شما