شناسهٔ خبر: 67872351 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

نبض بازار اجاره در مشهد

امروز (یکشنبه) در وکیل آباد، رهن کامل آپارتمانی ۸۰ متری و ۲ خواب و بدون‌ آسانسور، با رهن کامل ۴۰۰ میلیون تومان است.

صاحب‌خبر -

بررسی فایل‌های رهن و اجاره در شهر مشهد نشان می‌دهد که برای رهن کامل واحدی تا ۷۰ مترمربع زیربنا و بدون امکانات خاص، دست‌کم به ۱۳۰ میلیون تومان بودجه نیاز است.

به گزارش اکوایران، رشد اجاره‌بها صرفا به پایتخت منتهی نمی‌شود و سایر استان و شهرستان‌ها شاهد افزایش اجاره بها هستند؛ همانطور که حسین رستمی، رئیس اتحادیه املاک مشهد نیز چند روز پیش گفته، «رشد اجاره در شهر‌های کوچک بیشتر از شهر‌های بزرگ است و انگار صاحب‌خانه با گرفتن کرایه از مستأجر قصد تجارت دارد.»

به گفته او، تا پایان سال، با توجه به رکود حاکم بر بازار، شاهد تثبیت قیمت مسکن خواهیم بود. اگر چه در حوزه خرید و فروش مسکن با توجه به اینکه عوامل مؤثر گران شدن مسکن در حوزه ساخت‌وساز، مجوز‌ها و ... در ۳ سال گذشته اعمال‌شده، هم‌اکنون با رکود معاملات مسکن مواجهیم و افزایش قیمت به معنای واقعی نداریم.

بررسی فایل‌های رهن و اجاره در این شهر نشان می‌دهد که برای رهن کامل واحدی تا ۷۰ مترمربع زیربنا و بدون امکانات خاص، دست‌کم به ۱۳۰ میلیون تومان بودجه نیاز است.

در هفت تیر، برای واحدی ۱۹۰ متری و ۳ خواب، دارای پارکینگ و آسانسور، ۵۰۰ میلیون رهن و ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اجاره تعیین شده است.

در وکیل آباد، رهن کامل آپارتمانی ۸۰ متری و ۲ خواب و بدون‌ آسانسور، با رهن کامل ۴۰۰ میلیون تومان و برای رهن کامل آپارتمانی ۱۵۵ متری و با امکانات در محله هنرستان، یک میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت رهن و اجاره آپارتمان در مشهد را مشاهده کنید: 

نبض بازار اجاره در مشهد

نظر شما