شناسهٔ خبر: 67865188 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

قیمت رهن و اجاره واحدهای مسکونی در مشهد+ جدول

اقتصادنیوز: برای رهن کامل واحدی تا 70 مترمربع زیربنا و بدون امکانات خاص در مشهد دست‌کم به 130 میلیون تومان بودجه نیاز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  اکوایران، رشد اجاره‌بها صرفا به پایتخت منتهی نمی‌شود و سایر استان و شهرستان‌ها شاهد افزایش اجاره بها هستند؛ همانطور که حسین رستمی، رئیس اتحادیه املاک مشهد نیز چند روز پیش گفته، «رشد اجاره در شهرهای کوچک بیشتر از شهرهای بزرگ است و انگار صاحب‌خانه با گرفتن کرایه از مستأجر قصد تجارت دارد.»

به گفته او، تا پایان سال، با توجه به رکود حاکم بر بازار، شاهد تثبیت قیمت مسکن خواهیم بود. اگرچه در حوزه خرید و فروش مسکن با توجه به اینکه عوامل مؤثر گران شدن مسکن در حوزه ساخت‌وساز، مجوزها و ... در ۳ سال گذشته اعمال‌شده، هم‌اکنون با رکود معاملات مسکن مواجهیم و افزایش قیمت به معنای واقعی نداریم.

خبر مرتبط
با چه مبلغی می‌توان در محله پیروزی خانه رهن کرد؟+ جدول

اقتصادنیوز: بررسی‌ها نشان می‌دهد که حداقل بودجه مورد نیاز برای رهن کامل یک واحد 30 تا 40 متری در محله پیروزی، 300 میلیون تومان است.

بررسی فایل‌های رهن و اجاره در این شهر نشان می‌دهد که برای رهن کامل واحدی تا 70 مترمربع زیربنا و بدون امکانات خاص، دست‌کم به 130 میلیون تومان بودجه نیاز است.

در هفت تیر، برای واحدی 190 متری و 3 خواب، دارای پارکینگ و آسانسور، 500 میلیون رهن و 19 میلیون و 800 هزار تومان اجاره تعیین شده است.

در وکیل آباد، رهن کامل آپارتمانی 80 متری و 2 خواب و بدون‌اسانسور، با رهن کامل 400 میلیون تومان و برای رهن کامل آپارتمانی 155 متری و با امکانات در محله هنرستان، یک میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

ج+15

نظر شما