شناسهٔ خبر: 67851772 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون دادستان مرکز خوزستان خبر داد

مهلت ۱۰ روزه برای راه‌اندازی یک نیروگاه برق در خوزستان

افسانه باورصاد

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از تعیین مهلت ۱۰ روزه از سوی ستاد اقتصاد مقاومتی استان برای راه‌اندازی نیروگاه برق سبحان رجحان خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی بیرانوند امروز (۶ مردادماه) در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: به دنبال بازدید میدانی از نیروگاه در حال تاسیس سبحان رجحان و تعیین مهلت ۱۰ روزه، آخرین اقدامات برای راه‌اندازی این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت. در این بازدید مدیران برخی دستگاه‌های خدمت‌رسان استان خوزستان نیز حضور داشتند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با تاکید بر پیگیری مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی، به شرکت‌های توانیر، گاز و توزیع نیروی برق اهواز مهلت داده شد تا در مدت تعیین‌شده همکاری‌های لازم را برای ورود این نیروگاه به مدار برق استان خوزستان انجام دهند.

بیرانوند گفت: طبق مصوبات اعلام‌شده، پایه‌گذاری تا ۱۰ روز آینده تکمیل و این نیروگاه با ظرفیت اسمی تولید ۷.۵ مگاوات برق، وارد شبکه برق استان خوزستان می‌شود و بخشی از مشکلات برق استان را رفع خواهد کرد.

احداث نیروگاه تولید برق سبحان رجحان از سال ۱۳۹۱ آغاز شد که باتوجه به وجود اختلافات با پیمانکار، نیمه کاره رها شده بود و با ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری خوزستان و برگزاری جلسات متعدد، روند تکمیل این نیروگاه تسریع شد.

انتهای پیام

نظر شما