شناسهٔ خبر: 67853259 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مهلت ۱۰ روزه دادگستری خوزستان برای راه‌اندازی نیروگاه برق سبحان رحجان

معاون دادستان عمومی و انقلاب خوزستان گفت: شرکت‌های توانیر، گاز و توزیع نیروی برق اهواز ۱۰ روز مهلت دارند تا در مدت تعیین شده همکاری‌های لازم را برای ورود این نیروگاه به مدار برق استان انجام دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، علی بیرانوند ظهر امروز _شنبه ششم مرداد_ در حاشیه بازدید از نیروگاه در حال تأسیس «سبحان رجحان» در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: آخرین اقدامات برای راه‌اندازی این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: احداث نیروگاه تولید برق سبحان رجحان از سال ۱۳۹۱ آغاز شد که با توجه به وجود اختلافات با پیمانکار، نیمه‌کاره رها شده بود و با ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری خوزستان و برگزاری جلسات متعدد، روند تکمیل این نیروگاه تسریع شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب خوزستان ادامه داد: شرکت‌های توانیر، گاز و توزیع نیروی برق اهواز ۱۰ روز مهلت دارند تا در مدت تعیین شده همکاری‌های لازم را برای ورود این نیروگاه به مدار برق استان انجام دهند.

بیرانوند تصریح کرد: این نیروگاه در صورت تکمیل با ظرفیت اسمی تولید هفت و نیم مگاوات برق، وارد شبکه برق استان می‌شود که بخشی از مشکلات برق استان را رفع خواهد کرد.

نظر شما