شناسهٔ خبر: 67859908 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

مشهد میزبان مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه کشور است

مشهد- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: بیست و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه سراسر کشور یادواره شهدای خدمت به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر شوشتری با اشاره به اهمیت و نقش فعالیت‌های پرورشی، فرهنگی و ورزشی در حفظ و تأمین سلامت روحی و جسمی دانش‌آموزان، به ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه اظهار کرد: بسترسازی لازم و مناسب برای توسعه و ارتقای فعالیت‌های ورزشی در سطوح گوناگون، تقویت روحیه همکاری و مشارکت در انجام فعالیت‌های ورزشی، ثبت توانمندی‌ها، تجربه اندوزی و استعدادیابی از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: مسابقات ورزشی دانش آموزان در دو دوره برگزار خواهد شد که در دوره اول ۲۷۰ دانش آموز پسر در گروه‌های آسیب دیده بینایی و جسمی حرکتی از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۶ مرداد در رشته‌های شطرنج، گلبال، دومیدانی و بوچیا به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

وی گفت: در دوره دوم مسابقات هم ۲۵۰ دانش آموز دختر در گروه‌های آسیب بینایی و جسمی حرکتی از ۱۷ مرداد به مدت پنج روز در رشته‌های شطرنج، گلبال، دومیدانی و بوچیا رقابت می‌کنند.

شوشتری گفت: خراسان رضوی همیشه بستر مهمی برای فعالیت‌های پرورشی و تربیت بدنی کشور بوده است و تمام شرایط برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات مهیا است.

نظر شما